atle.skretting Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bedriftene sikrer seg studentene på driftlinjen før de har fullført eksamen. – Vi er ettertraktet på arbeidsmarkedet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Kanskje jeg skal bytte fra Programvareutvikling til Drift? o_O Eller ett ekstra semester + litt arbeid så har jeg begge :-P Endret 7. desember 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kanskje jeg skal bytte fra Programvareutvikling til Drift? o_OEller ett ekstra semester + litt arbeid så har jeg begge :-P Spørs jo helt hva du vil jobbe med, har selv gått på samme linje som Mats Ole og er i dag kollega. Men her har vi alt fra folk som har vært programmerer, elektrikkere, høgskolekandidater og noen uten utdanning i det hele tatt. Alt handler om hvordan du klarer å tilegne deg kunnskap og bruke den riktig. Er du motivert for mere skole etter programvareutvikling er det jo bare til å kjøre på med drift. Det hjelper selvfølgelig med skole og et bevis på at "dette kan jeg" Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Vurderer det her altså. Flott med slike artikler! Endret 7. desember 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kanskje jeg skal bytte fra Programvareutvikling til Drift? Jobb får du uansett så lenge du har er normalt oppegående. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kanskje jeg skal bytte fra Programvareutvikling til Drift? o_OEller ett ekstra semester + litt arbeid så har jeg begge :-P Er du smart gjør du selsagt det siste! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kanskje jeg skal bytte fra Programvareutvikling til Drift? o_OEller ett ekstra semester + litt arbeid så har jeg begge :-PEr du smart gjør du selsagt det siste! Tror jeg heller ville tatt mastergrad innenfor programutvikling / informasjonsbehandling, enn å tatt ett år på drift i tillegg til tre på informasjonsbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå