Delvis Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 At det går an å reklamere for et sånt navn. Vil noen være seg bekjent med å reise til et sted med slikt navn? Ikke så mange tenker jeg vel, det må bli for flaut SAS fortsetter grave sin egen grav. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er da mange som drar til Fuck, Hell osv. jeg ser ikke helt hvorfor Pula skulle være noe verre for nordmenn enn Fuck er for en brite. Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 6. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2012 Eg trur ikkje det er eit problem for målgruppa til SAS. Altså dei som er over 10 år gamle. 15 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Seriøst? Er jo bare et stedsnavn Endret 6. desember 2012 av Rotaderp 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Ok. Jeg ville iallefall ikke fortalt mamma at jeg skulle reise til "Pula" Lenke til kommentar
xelp Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Ok. Jeg ville iallefall ikke fortalt mamma at jeg skulle reise til "Pula" Pula er ikke et ord engang. Å pule, puler, pulte, har pult. Håper virkelig jeg bøyde det der riktig. Skal man først være smart-ass er det greit å ha fakta på sin side.. Endret 6. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Pula er ikke et ord engang. Å pule, puler, pulte, har pult. Håper virkelig jeg bøyde det der riktig. Skal man først være smart-ass er det greit å ha fakta på sin side.. Det er tillatt å skrive med a-ending på nynorsk. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er bare ett stedsnavn. Syntes at denne tråden blir litt for barnslig akkurat som om dere nesten vil drite ut SAS litt her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er bare ett stedsnavn. Syntes at denne tråden blir litt for barnslig akkurat som om dere nesten vil drite ut SAS litt her Det er kanskje Bjørn Kjos som er TS. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lurer på hva TS hadde sagt om kjæresten sa hu skulle på jentetur til Lesbos. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 At det går an å reklamere for et sånt navn. Vil noen være seg bekjent med å reise til et sted med slikt navn? Ikke så mange tenker jeg vel, det må bli for flaut SAS fortsetter grave sin egen grav. Jeg har til og med vært der! Spiste også Kuk-is! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er kanskje Bjørn Kjos som er TS. Ha, ha hadde vært morsomt! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Det er tillatt å skrive med a-ending på nynorsk. Ja og akkurat sånn sier man det ordet på disse kanter skjønner du (selv om skriftspråket er riks) Er det rart å få problemer med det altså? Vel skal hvertfall ikke til "Pula" jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja og akkurat sånn sier man det ordet på disse kanter skjønner du (selv om skriftspråket er riks) Er det rart å få problemer med det altså? Vel skal hvertfall ikke til "Pula" jeg. Jeg støtter ikke ditt budskap i tråden på noen måte. Det i seg selv er forferdelig barnslig. Hvor gammel er du? 12? Jeg bare rettet på feilinformasjon gitt av en bruker. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 TS burde kanskje ikke reist rundt i Østerrike: Eller Frankrike: Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dette blir for dumt å diskutere. Finnes da flere plasser med x10 ganger værre navn enn dette? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Mens andre synes Norge er ille; Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Føler denne passer bedre til tråden enn de tulleforslagene dere kommer med. TENK SÅ KJIPT Å BO DER DA DERE!? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Frankrike igjen: Tyskland: Frankrike igjen: Eller Australia: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå