Gå til innhold

Doping i dine kretser og idrett


Anbefalte innlegg

Pct er stikkordet. PCT...

 

Nei, det er ikke nok med bare østrogenhemmere :p

 

Hjelper ikke mot depresjon. Er i totalt shutdown nå. Men bruker arimidex nå for gyno. Og nolva, kanskje clomid når jeg går av. Hcg er jo ett alternativ om alt skulle gå i dass. :)

 

 

Edit: depresjonen kan være litt som fyllesyke kanskje. Husker ikke helt :p

Endret av jøden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke mot depresjon. Er i totalt shutdown nå. Men bruker arimidex nå for gyno. Og nolva, kanskje clomid når jeg går av. Hcg er jo ett alternativ om alt skulle gå i dass. :)

 

 

Edit: depresjonen kan være litt som fyllesyke kanskje. Husker ikke helt :p

 

Prøv med litt HCG fra noen uker ut i kuren, til du starter PCT. Skal se at du kommer raskere i gang igjen da.

Lenke til kommentar

Prøv med litt HCG fra noen uker ut i kuren, til du starter PCT. Skal se at du kommer raskere i gang igjen da.

 

Jeg skal nok prøve det en gang ja. Men jeg pleier som regel bare og gå av når jeg reiser offshore, vanskelig og få med diverse medikamenter ut der. Så for meg blir det alltid korte sykluser med prop/ace. Men de få jeg kjenner som har prøvd hcg er hvert fall frelst, men så har de brukt typ 6-12mnd i strekk. Og da trengs det kan jeg se for meg.

 

Legen min vil dog ikke at jeg skal prøve hcg, mener det vil være svært skadelig. Har ikke tatt meg bryet med og få dette begrunnet helt enda, i og med at det ikke er så aktuelt for meg. Men skal spørre han på neste oppfølgning.

Lenke til kommentar

Jeg skal nok prøve det en gang ja. Men jeg pleier som regel bare og gå av når jeg reiser offshore, vanskelig og få med diverse medikamenter ut der. Så for meg blir det alltid korte sykluser med prop/ace. Men de få jeg kjenner som har prøvd hcg er hvert fall frelst, men så har de brukt typ 6-12mnd i strekk. Og da trengs det kan jeg se for meg.

 

Legen min vil dog ikke at jeg skal prøve hcg, mener det vil være svært skadelig. Har ikke tatt meg bryet med og få dette begrunnet helt enda, i og med at det ikke er så aktuelt for meg. Men skal spørre han på neste oppfølgning.

Hørt gode ting om det jeg også, selv av folk som startet med det i uke 3-4 på en 12-ukers kur. Men du bør nok heller høre på legen sitt tips enn mitt, ja. :wee:

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med HCG bruken. Tar du for mye kan du permanent desensitivisere leydig cellene i testiklene. Med andre ord tar cellene skader og vil ikke gi feeback tilbake til hypofysen. Typisk bro science er å ikke ta mer enn maks 500mcg fordelt på et stikk over en gitt tid. Usikker på hva halveringstiden på HCG er, men tror den er nokså lang. Et bedre svar vil kanskje en lege gi deg, vis ikke så forsøk google.

 

I USA er det veldig vanlig å gi HCG på resept til personer som er satt på TRT/HRT(Testosterone/Hormone replacement therapy) siden det opprettholder sædcelleaktivitet og testosteron produksjon under behandlingen slik at de skal kunne få unger engang i livet. Det som skjer når man er på kur at man får atrofi i cellene. Desto lengre de står "ubrukt", desto større kjangs for at de "dør" om man bruker enkle ord. Dette er veldig indeviduelt, og det er sjelden personer blir permanent sterile, men det kan skje.

 

HCG skal aldri brukes i PCT, men i ukene steroidene er i ferd med å brytes helt ned. Det er fortsatt omdiskutert om det faktisk har noen hensikt i slutten av en kur, i motsetning til et jevnt bruk over hele behandling. Husk anti-østrogener når HCG brukes :)

Endret av SirreStrikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...