fjarle Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 LTE er endelig for mer enn bare USB-plugger og nettbrett. Telenor åpner 4G for mobiltelefoner Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Blir ikke rett å nevne Nokia Lumia 920 for øyeblikket, da det ikke er mulig for folk med ulåste telefoner å velge 4G som høyeste forbindelseshastighet. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Testet det ut med min Lumia 920 nå. Nettsider laster raskere enn de gjør på trådløst. Opplevde først hele 80Mbit, men nå har den stabilisert seg på ca 6Mbit. Er det justering for å sikre stabilt nett for alle? Uansett båndbredde, imponert over hvor raskt det oppleves! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 fUsiOn: Vi nøster i den saken allerede. Redigerer artikkelen Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Wow, nå kan man bruke opp datakvoten på sekunder 3 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Syns det er morsomt med 4G, når jeg sitter her ca 5 mils kjøring fra Oslo og kun får edge. Og dette gjelder ikke bare her. I går testet jeg en tur fra Drøbak til Svinesund. Langs E6 var det dårlig med 3G-dekning. Uten å ha skrevet loggbok, tipper jeg ca 50% av tiden var det 3G-dekning. Hva med å bygge ut 3G over hele norge? 3 Lenke til kommentar
Firstyminator Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har ide om Motorola Razr Maxx kommer til å fungere med Telenors 4G nett? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 4G blir vel herlig å bruke nå i starten før alle andre bestemmer seg for å bruke det 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hmhm spent på om min 920 vil funke med 4gnettet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bytter til iPhone 5 om 1 time, så da har de bare med å få telefonen på 4G-nettet innen rimelig fremtid Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bytter til iPhone 5 om 1 time, så da har de bare med å få telefonen på 4G-nettet innen rimelig fremtid Velkommen tilbake til the dark side. Halve forumet blir å se rart på deg, men det tåler du bare å glede oss til playstation 4 og xbox 720 ryktene begynner å for alvor ta av så blir det action det i gården også du var mye med i den tiden også også da ganske så nøytral og balansert. Kan dog ikke si det samme om meg. Sry for ot. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Wow, nå kan man bruke opp datakvoten på sekunder Hastigheten blir strupet til 10mbit på komplett Kontroll/S/M/L. 20mbit på Komplett XL og Duo. 6mbit på Prat/100/400/1200 og kontant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Velkommen tilbake til the dark side. Halve forumet blir å se rart på deg, men det tåler du Jo takker og bukker! Har tålt overgangen en gang tidligere, så dette bør gå bra Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er det noen som har ide om Motorola Razr Maxx kommer til å fungere med Telenors 4G nett? Nei, det kommer den ikke til å gjøre. GSM/UMTS versjoen av Razr Maxx støtter ikke LTE. CDMA2000-versjonen som selges i USA støtter LTE, men kun på 750MHz båndet som brukes av Verizon i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg