Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hey, jeg skulle nå teste farcry 3 i nvidia surround for første gang med en stabil nvidia driver, men når jeg setter grafikken litt høyt, så dette gpu bruk ned på 56 og 60% og spillet hakker/lagger som en annen idiot... Noen som har en forklaring? Ligger i greit 65-70 fps maksa ut på 1 skjerm med msaa av da den eter ytelse. Har 2x 680 4gb i sli. i7-3770k 16gb ddr3 1333mhz ram Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hey, jeg skulle nå teste farcry 3 i nvidia surround for første gang med en stabil nvidia driver, men når jeg setter grafikken litt høyt, så dette gpu bruk ned på 56 og 60% og spillet hakker/lagger som en annen idiot... Noen som har en forklaring? Ligger i greit 65-70 fps maksa ut på 1 skjerm med msaa av da den eter ytelse. Har 2x 680 4gb i sli. i7-3770k 16gb ddr3 1333mhz ram Jævlig ram pc det der Jeg mener å ha nylig lest at det er problem med oppsett av flere skjermer. Er ikke helt sikker, sjekk forumet til FC3. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jævlig ram pc det der Jeg mener å ha nylig lest at det er problem med oppsett av flere skjermer. Er ikke helt sikker, sjekk forumet til FC3. Ikke ram nok desverre da jeg vil over på 6 core i7 pga jeg vil streame gameplay's Får ikke så altfor bra ytelse med den jeg har nå Har sjekka, men er ingen som har lurt på det samme. Endret 7. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå