Maniac Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Budsjett: Under 1000 kr Størelse: Klokker som dekker hele øret Bruksområde: Mest til musikk\radio på kontoret (åpent landskap). Kilde: PC Hva har du ifra før: Fram til nå har jeg hatt Skullcandy NINE. Lydmessig ok, men etter par timer umulig å ha på seg (ørene verker) . Nå er de ikke brukbare lenger, (de knakk på begge ekstendere, henger på kabel). Har sett på følgende: Audio Technica ATH-M50 Sennheiser HD380 Sennheiser HD439 Beyerdynamic DT770 Pro 80 De varierer i pris, men jeg vil ikke overdrive med tanke på at de skal brukes på kontoret 90% av tiden. Endret 6. desember 2012 av Maniac Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har du vurdert hodetelefoner med støyreduksjon, siden du sitter i åpent kontorlandskap? Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Det er selvfølgelig et pluss, men klarte ikke å finne mange av de under 1000 kr... Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg har disse --> http://www.dinside.no/828937/test-sony-mdr-nc7-hodetelefoner Dem har støyreduksjon er og billige, ikke heldekkende men behagelige, ikke verdens beste lydkvalitet Bruker den når jeg er ute og flyr, perfekt til filmer. Denne her bruker jeg til musikk og spilling --> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502923 heldekkende og behagelige men blir ganske "svett" etter noen timer. Er ingen ekspert og har heller ikke sjekket tester av denne, men synes personlig at lyden er helt grei. Samme pris som ovennevnte. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) både Beyerdynamic DT770 Pro 80 og Audio Technica ATH-M50 har nåkk støy demping pågrunn av lukket design. Beyerdynamic DT770 Pro 80 er skremmende stille rundt deg uten musikk. + musikk så hører man ingen, ikke støvsugeren en gang og ingen hører musikken. Endret 6. desember 2012 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå