Arodem Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Skal ha eksperimentert med seksstrengs plastgitar og dynamiske konsertplasser. Les hele saken Endret 6. desember 2012 av Arodem Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Konseptet er bra, men f... så utvannet dette ble etterhvert. Syns butikkene rant over av plastinstrumenter og ræl. Syns det var gøy og spille litt med en kompis, men fikk aldri så dilla at jeg måtte kjøpe noen av spillene. Har 5 gitarer og trommesett i stua fra før av:) Håper uansett serien har inspirert unge og gamle til å begynne eller friske opp instrumentkunskaper på ekte vare... blir ikke helt det samme på nach med en plastgitar som lager klikkelyder... 2 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det hadde kanskje vært lurere å lage færre Guitar Hero-spill, men heller tjent på å selge enkeltlåte (eller pakker med låter). Det hadde også vært bedre for forbrukerne. I stedet satset de på å håve inn penger ved å drukne sitt eget marked. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er vel minst fem år siden glansdagene? Ellers gjorde rock band 3 et godt forsøk på å ta det hele videre med pro kontrollere, selv om det kanskje gjorde mest skade ved å ta vekk mye av morroa og tilgjengeligheten. Kan jo like gjerne spille på ekte instrumenter. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg er så glad for å fremdeles være Rock Band entusiast... kjøper alle nye sanger hver uke fremdeles og spiller det daglig! Lenke til kommentar
Izil Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Rocksmith har i vert fall satt lista i passe bra høyde for min del. Det eneste som er litt kjipt er at PS3 versjonen er litt treig på menyen. Ellers et fantastisk bra spill for de som liker musikkspill vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå