zetlitz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg trenger en Windows-mobil som støtter Spotify. Har få krav eller ønsker, bortsett fra at den skal støtte Spotify, og være billigst mulig uten abonnement. Ikke det beste kjøpet. Ikke mest for pengene. Men billigst mulig. Hvilke valg har jeg da? Lenke til kommentar
Nebbs Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 WP 7.5 har per i dag Spotify.. WP8 får tilgang til Spotify i Januar til neste år. Jeg ville gått for Nokia Lumia 800 om jeg skulle hatt WP selv. Av det jeg ser ligger den på rundt 1800,- kontant på nett. Har flere kollegaer som bruker denne og gir bare skryt. Då får mindre versjoner av Lumia som f.eks 610 til ca 1200,-. 620(kommer snart til ca 1500,-) og 710 som faktisk ligger på rundt 2000,- 610 er en helt ok telefon til en billig penge, men jeg personlig ville heller lagt i 600,- ekstra for Lumia 800. Men om du absolutt skal ha den billigste så er 610 det eneste alternativet. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg skal bare bruke den til Spotify-spilling i bil i en periode, da bilen jeg har ser ut til å kun støtte Windows Mobile-telefoner, så da holder det med den aller billigste for min del. Takk for svar. :-) Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis den bare støtter Windows Mobile, så støtter den antagelig ikke Windows Phone heller. Så da må du på bruktmarkedet for å få en Windows Mobile telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå