H_Treider Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Disse kameraene er rett og slett gode kjøp Julegavetips: Speilrefleks Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det finnes ingen dårlige kamera på markedet, men noen gir allikevel litt mer for pengene enn andre - vi er her for å gi deg oversikten. 5D MkII er et meget godt kjøp til litt under 11.000.- som burde være med på listen, veldig mye for pengene eller er det for gammelt ? 2 Lenke til kommentar
Faktanett Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lukter litt Nikon-fanboi av denne artikkelen må jeg si.... 2 Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lukter litt Nikon-fanboi av denne artikkelen må jeg si.... Pussig at du synes det, artikkelforfatteren er nemlig Canon-bruker 6 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 5D MkII er et meget godt kjøp til litt under 11.000.- som burde være med på listen, veldig mye for pengene eller er det for gammelt ? Den var helt klart med i vurderingen og kunne godt vært med i entusiastklassen mtp. utmerkert pris! ...men over 4 år ble hakket for mye synes jeg. 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Lukter litt Nikon-fanboi av denne artikkelen må jeg si.... Nikon har i skrivende stund kameraer jeg synes gir mer for pengene i enkelte/flere prisklasser enn Canon. Gi meg konkrete eksempler som er bedre så legger jeg dem til, enkelt og greit. Husk også på det som står først i saken: "Det finnes ingen dårlige kamera på markedet, men noen gir allikevel litt mer for pengene enn andre - vi er her for å gi deg oversikten." Som nevnt over bruker jeg Canon og er godt fornøyd med det. Skal du følge svingningene blir du og lommeboka fort sjøsyk 1 Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Den siste delen med 1DX og D4 er nok ikke så veldig relevant i konteksten jul/julegave. Om så skulle være tilfelle må en si få fall ha vært ekstremt snill gjennom hele året, og ha plettfritt rulleblad i nisseregisteret. 4 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 tech8: Det finnes menn i overgangsalderen som bruker pengene sine på andre ting enn røde cabriolet'er. Disse har også en trang til å ha pakker under treet med "Til Far, Fra Julenissen" på merkelappen... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det finnes menn i overgangsalderen Du, det tviler jeg på. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lukter litt Nikon-fanboi av denne artikkelen må jeg si.... Lukter litt anti-Nikon-fanboi av den kommentaren må jeg si ... 6 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Du, det tviler jeg på. nuvel Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Du, det tviler jeg på. Hm...., tid for litt mer "kvalitetssikret folkeopplysning" : http://www.sinnetshelse.no/artikler/overgangsalder.htm Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hm...., tid for litt mer "kvalitetssikret folkeopplysning" : http://www.sinnetshe...rgangsalder.htm Nja, slik jeg forstår det brukes ordet overgangsalder kun unntaksvis om menn, fordi det er en langt mer diffus og utstrukket greie. Joda, det skjer endringer over tid etter hvert som man blir eldre, men noen helt klart definert overgangsalder på nivå med den som kvinner opplever er det jo ikke. Uansett, dette blir semantikk og off-topic. Jeg var ute etter å begå et småmorsomt poeng, jeg - ikke gå tilbake til biologistudiene. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nja, slik jeg forstår det brukes ordet overgangsalder kun unntaksvis om menn, fordi det er en langt mer diffus og utstrukket greie. Joda, det skjer endringer over tid etter hvert som man blir eldre, men noen helt klart definert overgangsalder på nivå med den som kvinner opplever er det jo ikke. Uansett, dette blir semantikk og off-topic. Jeg var ute etter å begå et småmorsomt poeng, jeg - ikke gå tilbake til biologistudiene. hvor gammel er du Are? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Uansett, dette blir semantikk og off-topic. Jeg var ute etter å begå et småmorsomt poeng, jeg - ikke gå tilbake til biologistudiene. Ditto Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) tech8: Det finnes menn i overgangsalderen som bruker pengene sine på andre ting enn røde cabriolet'er. Jepp, jeg kjøpte en svart Endret 6. desember 2012 av tow Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Apropos overgangsalder og menns såkalte midtlivskrise. Psykolog Jan Ole Hesselberg Hele foredraget er glimrende, men start fra 26 min om en vil se kun dette Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har kjøpt meg julegave (kamera) Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen grunn til at EOS 650D eller 600D ikke er på lista? Lenke til kommentar
kj-kjols Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg har en Pentax K-5lls og er svært godt fornøyd med den. Den opprinnelige K-5 var også et svært godt kamera og prisen på kr.5600,- er bare latterlig. Alikevel må jeg bare innrømme at Nikons nye D600 frister. Endelig et noenlunde kompakt ff-kamera. Et strålende kamera og den som får et slikt et i julegave er jaggu heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg