Sondrian000 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hei, jeg har kjopt fersk ny pc, ikke fatt installert norsk tastatur. men lurer om hvordan man setter opp standard omraade. jeg har SSD og HDD vil ha default program files paa HDD ikke SSD, kan noen forklare hvordan samme ved dokumenter og alt det meste. SSD skal nesten kun inneholde OS og det viktige. takk for svar og hjelp paa forhaand Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ser ikke grunnen til å ha standard programmer på HDD. Det er jo en fordel å ha de på SSD, så starter programmer raskere. Spørsmålet har dessuten lite med Lagringsmedier å gjøre. Det er et eventuellt en innstilling i Windows som kan styre dette. Dokumenter er enkelt å flytte. Lag en ny folder på HDD, gå inn i egenskaper på Mine Dokumenter og spesifiser lokasjon som den nye folderen. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 ja er enig med at programmer kan starte raskere, men med tanke at jeg har mange spill. og en 120 gb SSD. vil helst installere dem på HDDen, det er ikke alle spill som lar meg å velge hvor det vil å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå