pierce007 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Se vedlegg for hvordan en utskrift blir. Alle blekkpatronene er relativt fulle. Dette bare skjedde uten varsel. Hva kan det skyldes og hvordan? Dette er en Canon MG6150 på Win8. Rengjort med forskjellige innstillinger som finnes og tørket litt blekk i selve printeren. Endret 5. desember 2012 av pierce007 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvor gammel er patronen? Dvs totalt sett og eller åpnet. Dette skedde med min skriver da jeg ikke brukte den på 3 mnd. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 relativ nye, kanskje et år mnd....men skriveren brukes stort sett regelmessing, går ikke måneder før den brukes igjen. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Skift blekkpatroner, et år gamle patroner er ikke relativt nye. Problemet er at du ikke skriver ut nok. Patronene er beregnet til å holde et par mnd og ikke et helt år. Jeg har samme problemet selv pga. lavt utskriftsvolum. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Ca 5 mnd gamle patroner. Nå har det faktisk gått opptil 8 måneder før jeg har skiftet uten at dette problemet har oppstått tidligere. Men skal bytte ut den svarte patronen senere i dag og se om det løser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå