Erling E. Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det blåser en kald vind fra nord! Snøen har falt i natt, og det er spor av varulv i snøen. Med aske i halsen, og sorte lunger litt vel utsatt for Vvardenfells evigblåsende vulkan, planter du dine føtter på øya Solstheim. Her er luften frisk og kald, og furutrær dominerer landskapet. Bloodmoon er en flott ekspansjon på alle måter. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Gleder meg til morrowind + oppgraderingene kommer til Xbox Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Gleder meg til morrowind + oppgraderingene kommer til Xbox For de som ikke vet hva han snakker om: Bethesda skal lansere en pakke til Xbox kalt "Morrowind Game of the Year Edition", som inneholder Morrowind, Tribunal og Bloodmoon. Lenke til kommentar
KoN_GM Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg mener også Bloodmoon var mye bedre en Tribunal, og landskapet er deilig å se på for en nordmann =) Var en STOR skuffelse at det ikke kom ny musikk, så da må jeg ha letet fram noe passende selv Går ikke an å spille 100 vis av timer ved å høre på de samme 8 trackene eller hva det nå er :-? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 leit at det ikke er ny musikk, ja. men det blir vel bare å sette på litt vikingmetall jeg synes bloodmoon er en temmelig artig ekspansjon til morrowind. tøft å kunne kle seg ut som en real viking og jakte på bjørn. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 tja til den combi pakka kommer til xbox så må jeg bare klare meg fint da. "tvinner tomletotter i lange tider," Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Viss jeg kjøper dette spillet, (expansjon packen), trenger jeg elder scrolls 3 for å spille det da? Eller virker det uten elder scrolls? Forresten, noen somforsto hva jeg mente? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Viss jeg kjøper dette spillet, (expansjon packen), trenger jeg elder scrolls 3 for å spille det da?Eller virker det uten elder scrolls? Du trenger Elder Scrolls 3: Morrowind for å spille Bloodmoon. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 ett av de få tingene jeg finner salig irriterende er de hersens villsvina med ryttere! er jo over alt og egentlig bare i veien. Noen slag med sunder og de er no more problem, men like irriterende som "fuglene" på fastlandet. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 ett av de få tingene jeg finner salig irriterende er de hersens villsvina med ryttere! er jo over alt og egentlig bare i veien. Noen slag med sunder og de er no more problem, men like irriterende som "fuglene" på fastlandet. Det kommer vel kanskje en mod som gjør dem ikke-aggressive :-) Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 <Norsklærermodus på> Bethesta softworks' andre ekspansjon... "er øya populert..." - definèr "populer" (å populère)? "som tydeligvis føler seg misplassert" (å misplassere)? "Velger du der i mot å bli" - derimot. "klar signal" - klarsignal. "etter hvert" - etterhvert. "Du blir voldsomt atletisk" - Man har altså atletisk, så har man "voldsomt atletisk" =D Ens klør "utgjør" (sjokkerende) skade =D Man har over-episke historier =D Man "relaterer" seg til en handling ;-D norskt -t = norsk "Det mest skuffende med Bloodmoon "audiovisuelt", er mangelen på ny musikk". =D Høsten kryper på, hevdes det. På hva? =D Bortsett fra det overnevnte, og en hel del annet, var dette en perfekt omtale =D <Norsklærermodus av> Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For dere som har tenkt å kjøpe morrowind, bør dere kanskje heller vente til Game of the year versjonen kommer til PC. (Tror ikke det er lenge til!) Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Trur faktisk ikke det kommer på PC jeg. Kun for Xbox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg