Invisibilis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei: Jeg var nylig i en aldri så liten barnebursdag. Hadde mobilen i jakkelomma som hang i gangen. Lekte tampen brenner og den ene kidden fant telefonen min og begynte å herje rundt med den. Vrien som han var spurta han fra meg og inn på badet. Glapp telefonen og mista den i dass.. Rett og slett.. Høres jo helt absurd ut. Vet jo igrunn at avtalen vil dekke dette og at jeg vil få en ny telefon, for den fungerer ikke i det heletatt.. Men er denne historien rett og slett for absurd til at elkjøp kommer til å tro på det hele? Høres jo farlig oppdiktet ut. Jeg vet ikke helt, men er bare skeptisk på hele denne forsikringsgreia. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 De kan ikke akkurat motbevise historien din. Dessuten høres ikke historien din helt absurd ut. Jeg tror det er mange som har fått telefonen sin ødelagt på grunn av småbarn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Forsikringen dekker etter hva jeg vet dette, bare å ringe og forklare hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå