Gå til innhold

hallo

all right

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor du har stenkt denne og.

Dette er forgalle att hardware.no har en mann som deg du stenger jo bare spørsmål når du vil.

Her er det og bare en som spørr om ett spørsmål og så bare stenger du..

Navnet på spørsmålet er Trenger eksperthjelp! (....desperat!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstår ikke hvorfor du har stenkt denne og.

Dette er forgalle att hardware.no har en mann som deg du stenger jo bare spørsmål når du vil.

Her er det og bare en som spørr om ett spørsmål og så bare stenger du..

Navnet på spørsmålet er Trenger eksperthjelp! (....desperat!!)

Du er en skikkelig luring, du. :)

Lenke til kommentar

Har du lest retningslinjene? Om du har det, så gir det klare føringer for posting i forumet om hva som er og hva som ikke er tillatt. Slike emner som du lager er helt meningsløs, og beskriver ingenting om hva som er problemet. Dessuten er denne feilpostet, og burde vært postet under tilbakemeldinger.

Tipper den er stengt innen timen

Lenke til kommentar

Kanskje det var pga dette?

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Du burde også lese dette:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

EDIT: RETNINGSLINJER

sry. bare måtte.......

Lenke til kommentar

Du sier ikke hvem du hendvender deg til i dette innlegget, men en PM fra deg får meg til å tro at det er meg.

1. Denne posten er feilplassert

2. Denne posten har en elendig topic

3. Klager på moderering skal tas opp i PM, ikke i forumet

4. Du fikk svar på spørsmålet ditt i PM, og den tråden du sikter til, som du førøvrig ikke nevner her, ble stengt grunnet dårlig topic.

5. "du stenger jo bare spørsmål når du vil" er helt feil, jeg stenger poster som bryter rettningslinjene, og de gjelder for alle.

Med denne posten har du brutt en rekke rettningslinjer og kan anse deg som advart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...