bjartewh Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Pyromanien lenge leve! Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tank! Tank! Tank! fikk nesten stryk, og dette får topp karakter? Noen som har festet litt for lenge etter helgen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 det er vel verdt å nevne at dette er neste spill fra de som laget fantastiske World Of Goo 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Og fyren bak Populous gav oss Fable. Poenget ditt er? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) det er vel verdt å nevne at dette er neste spill fra de som laget fantastiske World Of Goo Ja jeg syntes stilen virket kjent. At det er kjentfolk som står bak spillet (Jeg digget world of goo) gjør at jeg mest sannsynligvis kommer til å prøve dette ut. Synes det er litt rart at dette ikke er nevnt i artikkelen. Endret 6. desember 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Synes det er litt rart at dette ikke er nevnt i artikkelen. Godt poeng. No er det nemnd. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva var egentlig utfordringene i spillet? Bare å putte de riktige objektene inn i peisen? Må de stilles opp på en spesiell måte, eller må du ha et visst antall av hvert objekt? Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Hva var egentlig utfordringene i spillet? Bare å putte de riktige objektene inn i peisen? Må de stilles opp på en spesiell måte, eller må du ha et visst antall av hvert objekt? Utfordringa går stort sett ut på å kombinere dei rette to eller tre objekta i ein og same flamme, for å danne til saman 99 forskjellige kombinasjonar. Ingen spesiell oppstilling eller noko slikt. Men her er mange objekt å velje i, så ein må faktisk tenkje litt for å kome fram til enkelte. Men eg skal ikkje påstå at spelet er noka stor utfordring å runde. Det tar ikkje meir enn tre-fire timar, med mindre ein insisterer på å klare alle kombinasjonane utan hjelp. Lenke til kommentar
sander370 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 har så vit vert her men er kult Lenke til kommentar
MDD Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Spillet er i bunn og grunn Alchemy i annen innpakning. Morsom idé, men synes det blir vel lite begivenhetsrikt. Hadde forventet at objekter skulle reagere på en mer fornøyelig og unik måte. Stort sett alt jeg pælmer i peisen brenner opp og det var det. Nå er jeg bare på tredje katalogen så langt. Kanskje det blir mer gøy utover i historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå