Gå til innhold

er bluetooth dongle'n min DOA?

RolloThomasi

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en "Silicon" USB dongle i dag i fra Digital Impulse.

Klarte til slutt å paire pc'n og t68i'n min, og sende et bilde fra mobilen til pc'n, men jeg klarte ikke å gjøre noen ting andre veien.

Ettersom jeg ikke hadde reboota pc'n etter installasjonen av softwaren (hvem gjør egentlig det lissom :) ), tenkte jeg at dette kanskje var en av de få gangene det faktisk er nødvendig å gjøre noe slikt. Jeg fjernet pairinga, rebootet pc'n, men nå klarer hverken pc'n eller mobilen i det hele tatt å finne hverandre. Har også reinstallert programvaren og "alt".

som sagt når jeg ber telefonen søke etter enheter finner den ingenting og WIDCOMM programvaren finner heller ingenting når jeg ber den søke etter telefonen som selvfølgelig står på søkbar.

Alt tyder jo på at den er ødebelagt, men det var jo rart at den skulle virke første gangen. (dvs. jeg klarte å søke og paire, men WIDCOMM programvaren viste ingen "services available" på telefonen.)

Kanskje jeg burde tråkke ned til sjappa og teste den der, eller noe.

All respons eller hjelp er hjertelig velkommen

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har 1.3.ett eller annet. Hvor finner jeg den nyeste? fant en side hvor det sto at man kunne laste det ned, men der var ingen d/l-link der, så...

Har uansett fått det til å virke nå, det eneste jeg gjorde var å slå av og på telefonen... Selvfølgelig etter å ha tråkka ned på butikken bare for å finne ut at den fungerte der nede...

Men kan du please gi meg en link til den siste versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...