byggeren Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 På min store søken etter et P4 hovedkort som inneholder alle innstillingsmuligheter som finnes, kom jeg over denne perlen som forøvrig er på vei i posten. SOYO SY-P4S Herre min hatt! Kortet inkluderer alt som kan være mulig å inkludere på et hovedkort, og det følger med et USB2 tillegskort . Jeg har aldri sett sånt utvalg ivertfall! Dersom dette kortet er så bra som det ser ut på DENNE testen, kan det vel ikke være noen over eller på siden. Dette skal bli virkelig spennende å teste. Jeg skal legge ut et "review" når jeg har mottatt og testet dette. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Meget interssant! Men hvor fikk du tak i det, og hva kostet det? En ting til, driver du med denne HK testingen i forbindelse med jobb?? Blir ikke dette tredje HK på en måned?? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 18:21, Arctic skrev:Meget interssant!Men hvor fikk du tak i det, og hva kostet det?En ting til, driver du med denne HK testingen i forbindelse med jobb?? Blir ikke dette tredje HK på en måned?? Det er faktisk 4. hovedkortet på mindre enn 2 uker...Asus P4s333, Abit sd7 og BD7, og til slutt dette soyo kortet. Det er ikke i forbindelse med jobb (ikke spør) It's a sick world, and I'm a huge part of it. Okey, det er ikke så galt som det høres ut. Har stor interesse for data, og bygger maskiner til andre på fritiden. Grei måte å teste de forskjellige komponentene på. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-02-12 18:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå