Cuneax Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mye tyder på at tjenesten sliter med lanseringen. HBO i trøbbel? Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 5. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2012 Synes ikke de fortjener noe annet enn en dårlig start uansett 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tan28 Skrevet 5. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2012 Er det nå fortsatt noen som lurer på hvorfor folk skrek etter prøvetid kontra 12mnd binding? 29 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Synes ikke de fortjener noe annet enn en dårlig start uansett Selv om jeg ikke har likt framgangsmåten deres, så syns jeg ikke de fortjener en dårlig start. Men nå som de bruker så lang tid kan det tenkes at de mister kunder som velger andre tjenester. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2012 "Vi er HBO" "Folk vet hva de får" "Vi trenger ingen prøvetid" Dette er gode nyheter. De skal få spise ordene sine bokstav for bokstav. 17 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Den store testen kommer i mars/april med Game of Thrones sesong 3 og om HBO Nordic er bedre og enklere enn bittorrent 4 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk skal være så enormt sinna på en tjeneste som enda ikke er lansert bare fordi de sa de ville ha bindingstid. Endret 8. desember 2012 av Matsemann 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Eh, nei? "Sinnet", som du velger å kalle det, kom av holdningen til Payan da menigmann turte å stille spørsmålstegn ved bindingstiden. 1 Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 med referanse til serien "My name is Earl", så er det vel Karma som kommer med høye kneløft og biter HBO skikkelig i ræva. Ville jo absolutt vært en fordel for HBO om folk bandt seg til 12 mnd, slik at de hadde 11 mnd ekstra på seg til å faktisk lage ett system som fungerer. Glad de bandittene ikke har fått så mye som kastrovansk rubenikkel fra meg. 3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ironien her, tenker jeg vil være at HBO ikke kommer til å gjøre en suksess i europa, og når de rapporterer tilbake, så sier de at det er vi som var vanskelige. Da blottet for all innsikt, og at skylden ligger helt og holdent hos dem selv for å være super arrogante. 4 Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synd at de sliter, men kanskje det er noe med karma som noen sier. Dette er sånn sett gode nyheter for NetFlix og Viaplay, og Comoyo når Telenor får fart på denne. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis de ikke rekker lansering til Game of Thrones starter opp igjen så har de _virkelig_ tråkka i salaten. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Selv om jeg ikke har likt framgangsmåten deres, så syns jeg ikke de fortjener en dårlig start. Men nå som de bruker så lang tid kan det tenkes at de mister kunder som velger andre tjenester. De var åpenbart veldig dårlig forberedt og således fortjener de i høyeste grad den dårlige starten. Du stiller ikke til Styrkeprøven etter to treningsturer på ti mil hver. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Og der hadde de stengt de nordiske Facebook-sidene. Det var visst dårlig reklame. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 De var åpenbart veldig dårlig forberedt og således fortjener de i høyeste grad den dårlige starten. Du stiller ikke til Styrkeprøven etter to treningsturer på ti mil hver. Man skulle tro de var ganske godt forberedt når de har en lignende tjeneste i USA. Og der hadde de stengt de nordiske Facebook-sidene. Det var visst dårlig reklame. De er åpen nå... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fatter ikke hva det er de styrer med. Forstår at HBO har on-demand tjenester i USA og Frankrike, skulle tro det var enkleste sak i verden å åpne disse tjenestene for oss i Norden? Har hørt at HBO Nordic av en eller annen grunn utvikler alt på nytt? Hvorfor i himmelens navn gjør de det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 De er åpen nå... Ikke www.facebook.com/HBOnordic Det man derimot finner er flere sider som protesterer mot HBO Nordic. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ser da åpen ut for meg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Merkelig, får ikke opp den siden. Finner den heller ikke når jeg søker på facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå