VyCanisMajoris Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Prøv å lær deg litt om sjekking, hvordan forføre en kvinne og om sosiale spill. Så skal du se at du får deg en jente med store pupper etterhvert :-) Sett litt for mye PUA? haha Endret 7. desember 2012 av VyCanisMajoris Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sett litt for mye PUA? haha Hmm? Nei? Jeg har utviklet meg selv nok til at det å få en jente med hjem er blitt rutine, hvis TS har lyst på en jente med store pupper er det bare å utvikle seg selv til at det ikke lenger er et hinder men en mulighet. Siste jeg husker er at jeg ser puppen, så plutselig skriker dama til samtidig som jeg innser hvor hardt jeg jobber og hvor lite mat jeg får. Haha. Drøyt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg syntes at de normale er best jeg, men det er nok ikke noe å gjøre med det gitt Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Synes puppene til Milla Jovovich er hotte, små med digre brystvorter. Men det er ikke størrelsen som teller. Det er innholdet. Om en jente har øl i den ene puppen og sjokolademelk i den andre, ring meg Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje det finnes noen hyggelige frue her som la meg kjenne puppene slik at, jeg slutter å drømme mer om det videre. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje det finnes noen hyggelige frue her som la meg kjenne puppene slik at, jeg slutter å drømme mer om det videre. Diskriminerer du mellom pupper og manboobs? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Diskriminerer du mellom pupper og manboobs? Jeg lo! Til TS: Anbefaler denne tråden: Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder Du kan sikkert poste noen manboobs der olsen_1, for å se om du får bedre respons der enn her. Jeg er i samme gate som TS, så jeg setter denne tråden under overvåkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg