Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gal etter store pupper

Erner73

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er gal etter store pupper. Jo, jeg vet at de fleste menn gjør det. Men jeg MÅ si at, jeg er en av de som er litt ekstra gal for det. Har prøvd med noen annonser for å møte dame med store pupper. Men aldri ble noe svar. Jeg ønsker også å bli kvitt med det fordi jeg tror ikke at, jeg kommer til å oppleve noe slik i virkeligheten.

Noe tips . . .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er begynner å bli gammel nå. Er 39 år.

Ja, er ofte i Oslo om sommeren. Fordi da kan jeg se drømmen min i virkeligheten.

Men . . er redd å snakke med de. Fordi hvis andre ikke er interessert i deg å snakke eller vite om deg. Derfor er det bedre å la det være.

Lenke til kommentar

Jeg mener om ekte store pupper noe som jeg kan kjenne og røre :(

Fortsatt har håp om å få en slik opplevelse i virkeligheten i livet før det er seint.

Prøv å lær deg litt om sjekking, hvordan forføre en kvinne og om sosiale spill. Så skal du se at du får deg en jente med store pupper etterhvert :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som MÅ suge på damebryst når man er i gang? Det er seriøst noe jeg ikke kan legge fra meg. Føler meg som en overvokst, kåt baby som ikke kan la være å leke med nippelen. Hjelp?

Er igrunn helt normalt. Klart, ikke alle som MÅ gjøre det, men helt normalt å ville gjøre det.

Henger vel tilbake fra amming osv, og ingenting å være flau over.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...