Erner73 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, jeg er gal etter store pupper. Jo, jeg vet at de fleste menn gjør det. Men jeg MÅ si at, jeg er en av de som er litt ekstra gal for det. Har prøvd med noen annonser for å møte dame med store pupper. Men aldri ble noe svar. Jeg ønsker også å bli kvitt med det fordi jeg tror ikke at, jeg kommer til å oppleve noe slik i virkeligheten. Noe tips . . . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Generelt store pupper bare, eller har du krav til fasthet, form og slikt? Gigantiske, eller proposjonalt store? Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg mener om ekte store pupper noe som jeg kan kjenne og røre Fortsatt har håp om å få en slik opplevelse i virkeligheten i livet før det er seint. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor gammel er du om jeg får spørre? Helt normalt å komme borti damer med store pupper en eller flere ganger i livet. Om du drar ut på byen har du jo mulighet til å komme borti noen der. Men store pupper er vel ikke alt, finnes jo både fine og mindre fine, selv om de er store. Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er begynner å bli gammel nå. Er 39 år. Ja, er ofte i Oslo om sommeren. Fordi da kan jeg se drømmen min i virkeligheten. Men . . er redd å snakke med de. Fordi hvis andre ikke er interessert i deg å snakke eller vite om deg. Derfor er det bedre å la det være. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Du har da ingenting å tape. Er så mange damer her i verden, veldig mange med store pupper også. Tenk hvor mange potensielle pupper du har gått glipp av ved å ikke prate med de. Verdt sjangsen. Blir lettere for hver gang også. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Verste som skjer er at du får ett nei. Do it. /hilsen lita jente med gigaboobs Endret 5. desember 2012 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Verste som skjer er at du får ett nei. Do it. /hilsen lita jente med gigaboobs HEHEHE, I Love Big Breast, I am crazy for it. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg mener om ekte store pupper noe som jeg kan kjenne og røre Fortsatt har håp om å få en slik opplevelse i virkeligheten i livet før det er seint. Prøv å lær deg litt om sjekking, hvordan forføre en kvinne og om sosiale spill. Så skal du se at du får deg en jente med store pupper etterhvert :-) 1 Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Vel, jer er seriøs her. Og vil gjerne ha 1 i livet. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bare unngå å stirre på puppene om du møter en, lol. Kan være frustrerende vanskelig om de er veldig store Er helt sikker på at damer med bitte litt erfaring med menn veldig fort legger merke til hva menn legger merke til lol Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bare unngå å stirre på puppene om du møter en, lol. Kan være frustrerende vanskelig om de er veldig store Er helt sikker på at damer med bitte litt erfaring med menn veldig fort legger merke til hva menn legger merke til lol .. and thats why jeg aldri går ut i trange topper.. 3 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 .. and thats why jeg aldri går ut i trange topper.. Snill pike lol Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) .. and thats why jeg aldri går ut i trange topper.. Forresten, buffy, visste du at menn som får se pupper i minst 10 minutter per dag har færre hjerteproblemer, lavere blodtrykk og lavere hvilepuls? Endret 6. desember 2012 av olsen_1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Forresten, buffy, visste du at menn som får se pupper i minst 10 minutter per dag har færre hjerteproblemer, lavere blodtrykk og lavere hvilepuls? Da burde jeg nesten gå rundt i trange topper hele tiden for sammfunnets gode? 5 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Da burde jeg nesten gå rundt i trange topper hele tiden for sammfunnets gode? Nja, egentlig ikke om man tenker på bilulykker og sånt Kanskje du kunne åpnet et kontor for klinisk terapi Endret 6. desember 2012 av olsen_1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Puppeterapi! 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bare jeg som MÅ suge på damebryst når man er i gang? Det er seriøst noe jeg ikke kan legge fra meg. Føler meg som en overvokst, kåt baby som ikke kan la være å leke med nippelen. Hjelp? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bare jeg som MÅ suge på damebryst når man er i gang? Det er seriøst noe jeg ikke kan legge fra meg. Føler meg som en overvokst, kåt baby som ikke kan la være å leke med nippelen. Hjelp? Er igrunn helt normalt. Klart, ikke alle som MÅ gjøre det, men helt normalt å ville gjøre det. Henger vel tilbake fra amming osv, og ingenting å være flau over. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Siste jeg husker er at jeg ser puppen, så plutselig skriker dama til samtidig som jeg innser hvor hardt jeg jobber og hvor lite mat jeg får. Endret 7. desember 2012 av olsen_1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg