pizaco Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg skal kjøpe julegaver på Aker Brygge om et par dager, og lurer på om det er noen spillbutikker der (de skal helst ha et godt utvalg). Er det noen som vet om noen kvalifiserte steder? Svar mottas med takk. Dette er riktig subforum... right? : P Endret 5. desember 2012 av pizaco Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Gamestop? Men om du er på Aker Brygge så er de jo innen gangavstand fra de fleste spillbutikkene i sentrum. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Er jo flere spillbutikker i Sentrum som BD sier.. Edit: "Game" rett ved Oslo S og Gamestop på Oslo S om jeg husker rett.. Edit2: Flaut dette her: http://www.akerbrygge.no/Butikker/Boker_spill_og_leker/Game_Shop.aspx Endret 6. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er mye Gamestops å oppdrive. Game og Gamestop i nede i Karl Johan. Gamestop på Gunerius. Oslo City har vel Platekompaniet. På Byporten er det enda en Gamestop, og en Platekompaniet hvis jeg ikke tar feil. Om man kan kalle de kvalifiserte kan man jo diskutere. Vil tro du kan få god hjelp hos Game i Karl Johan, med tanke på at det tidligere var Spider-Man. Ellers er det ikke så mange spesielt gode, de fleste er mest interesserte i å selge deg ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå