Gunfreak Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja skal spille det for første gang, noen lette nybegynner tips? Lenke til kommentar
dfens Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Finn deg et corp som er orientert mot å hjelpe nye spillere, f.eks. EVE University. Det fins ingen lette tips for nybegynnere (tror jeg) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vær klar for å miste skip Skills/abilities eller hva de heter kan ta veldig lang til å lære, raskt i begynnelsen så lengre og lengre tid. EVE er vel et spill du må invistere mye tid i, jeg mener at for at du skal få noen kule skip, våpen osv så må du sette av en god del uker/mnd. Men har da også hørt at du kan se mye action med nybegynner skipene. Men uansett ;P Installer EVE-Mon om den forsatt er i bruk, lettere å se hvilke ting du må lære for å fly diverse skip og bruk av våpen o.l. Kan jo også sjekke ut denne tråden her på forumet. Lenge siden jeg sist spilte. Men de punktene jeg har nevnt var hvertfall det jeg fikk ut av den stunden jeg rotet rundt i EVE =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå