Okeblol Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 For ca 2 ukers tid siden kjøpte jeg meg hk, kasse, prosessor og hd fra komplett og fra flere hw.no folks anbefaling kjøpte jeg Geil 3500 512 mb (2x256) ram helt siden pc'n var ny frøys den titt og ofte, og da noen på #hardware.no sa at jeg kunne prøv å sjekke om det var minnefeil i dag prøve jeg det det viste seg faktisk å være masse feil på minnet ! hva gjør jeg ? får jeg bytta brikkene ? jeg vet de er satt inn rett og da må d jo vært feil på dem før jeg fikk dem ? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jammen så send dem tilbake da mann Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Returner dem til komplett, da! Er ikke stort værre enn det... Komplett har bevisbyrden på sin side... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Returner dem til komplett, da! Er ikke stort værre enn det... Komplett har bevisbyrden på sin side... Komplett selger ikke Geil :wink: Men send dem i retur,men snakk nå med dem først å få et returnummer så er ikke det noe prob. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 sendte psdata mail for flere timer siden, har enda ikke fått svar komplett pleier jo svare på 5 minutt... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 sendte psdata mail for flere timer siden, har enda ikke fått svarkomplett pleier jo svare på 5 minutt... Ring på 37253750, da kommer du direkte til retur og får bekreftet returnr med en gang, retur er ikke noe prob hos Psdata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå