AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor er dette noe man sier til a-seksuelle? Blir ikke det som å si til en heterofil at h*n ikke kan vite om ham/henne er homofil hvis h*n ikke har hatt sex med en av det samme kjønn? Anonym poster: 320376546f3386d7a5b3b223560ccbb7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det blir jo ikke det samme. Man kan jo vite om man er tiltrukket til gutter eller ikke, men man kan ikke vite om sex er "ekkelt" før man har prøvd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Det blir jo ikke det samme. Man kan jo vite om man er tiltrukket til gutter eller ikke, men man kan ikke vite om sex er "ekkelt" før man har prøvd. Hvorfor blir det anderledes? Er ikke sagt at man er sexofob hvis man er a-seksuell, man føler bare ikke seksuell tiltrekning mot noen kjønn. Akkurat som at homofile ikke føler seksuell tiltrekning for det motsatte kjønn. Anonym poster: dff5d006b74aacc53d064e0b7b701b30 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det blir litt som å påstå at man ikke liker enkelte matvarer uten å ha smakt. Man kommer i kontakt med folk av begge kjønn xxxxxx antall ganger i løpet av livet, og da vet man med seg selv om man kikker litt ''ekstra'' eller ei. Det blir snakk om hva man foretrekker og tiltrekning. Man trenger ikke å spise fitte eller suge kuk for å finne ut av at man ikke tiltrekkes av det kjønnet. Jeg vil ihvertfall anbefale alle som betegner seg selv som a-seksuelle å prøve. Prøv med deg selv først. Er man jente så er det lurt å ta en titt på underlivet sitt i ett speil og se hvordan det føles når man tar på seg selv. Kan bli ganske hot! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Tja, skal man presse folk til å gjøre noe de ikke føler for? For å ta den mat-metaforen; Jeg vet ikke om jeg liker stekte edderkopper med rar rød saus, men jeg holdt på å brekke meg da jeg ble tilbudt det i Asia Skulle jeg da ha tvunget det i meg? Andre liker det jo tydeligvis.. Hvis det ikke føles naturlig og du ikke på noen måte føler for den type nærhet, så er det heller ingen grunn til det! Hvis du en dag føler deg så nærme noen at du begynner å kjenne de følelsene, da er det bare å prøve seg fram Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis du ikke prøver kan du ikke si at du ikke liker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis du ikke prøver kan du ikke si at du ikke liker det. Isåfall kan man ikke si "Jeg liker ikke sex med dyr" uten å ha prøvd det. Jeg mener at hvis man aldri har hatt lyst og tanken gjør deg ukomfortabel, så kan man si at man ikke liker noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg