slettern Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 noen flere som har dette geniale bilspillet? det er kongebra bortsett fra at hele spillet klikker når jeg skal endre oppløsning. har et gforce 4 4200 128 mb. det går vel an å kjøre i høyere oppløsning enn 640-480 med det kortet. eller er det bare en feil med spillet. så at anmeldern på gamer spilte det med et gforce2. :-? [/b] Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 skal vell egentelig gå fint med eit ti-4200 ville eg trudd,men eg har ikkje spillet så eg kan ikkje sei noke.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hva med en reinstallasjon da?Har det ikke på pc men på ps2.Så jeg kan heller ikke hjelpe deg så mye.Sorry Edit:Har du den nyeste versjonen av nvidia detonator da? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 har prøvd reinstalasjon. hva er nvidia detonator? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 har prøvd reinstalasjon. hva er nvidia detonator? Det er skjermkort driver som brukes til geforce og tnt kort.Anbafeller at du laster den nyeste Detonator driver her.Husk å slette den gamle driveren ved å gå til kontrollpanel-legg til/fjern programmer og eventuelt slette den gamle mappen til den gamle driverne for å hindre konflikter.`Kan hende du har en gammel driver? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja, spillet er bra det.. litt kjedelig i lengden. Kult å bruker lystgass og kjøre på 2hjul 'bil' Lenke til kommentar
slettern Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 burde jeg slette den gamle driveren først? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 burde jeg slette den gamle driveren først? Ja du bør slette den gamle driveren først. Lenke til kommentar
germ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Du trenger ikke pese med alt det driver greiene. Gå inn i "userdata" mappa som ligger i spillkatalogen. Der åpner du fila "options.cfg" i notepad(notisblokk), på første linje her står default-oppløsninga. Skriv inn det du ønsker på riktig plass, lagre endringene du har gjort og start spillet! Enklere blir det ikke! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 tusen takk germ. det funka fett! Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har et lite problem selv her.. spillet bare klikker under introen. "Fatal error".. hvorvidt feilen er fatal er kanskje usikkert, men spillet funker i alle fall ikke. Har nettopp innstallert nytt skjemkort 9600 pro, og etter dette funker ikke spillet lenger. Har prøvd å innstallere det på nytt, men det hjalp ikke. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå