crazypower Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Hei jeg har et gtx 580 kort og tenkte å bytte ut et gammelt skjermkort, men psu er bare 550wat funker det eller kommer ikke pc til å starte opp eventuelt hva kan skjer? hadde vært greit med et svar Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Det er ikke noe farlig å prøve. Den drar uansett ikke fullt før du begynner å spille og da vil maskinen bare slå seg av. En god 550W er bedre enn en dårlig 600W (som jeg tror er "minimum" for ditt kort) Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Nei, men jeg tenkte å bruke pc som server da så isteden for å bruke et intgret skjermkort bruker jeg heller noe som er bedre Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Nei, men jeg tenkte å bruke pc som server da så isteden for å bruke et intgret skjermkort bruker jeg heller noe som er bedre Den drar ikke i nærheten av full last hvis man ikke spiller. Hva skal du i det hele tatt med eget skjermkort i en server? Det integrerte er evig nok. Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 okay, men ja bare prøver jeg uten først da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Skal du bruke den til noe annet enn server da? GTX580 er jo litt overkill bare for det. Kortet bruker vel bare en 20-30 i idle selvfølgelig, så allverdens er det jo ikke. Det kan bruke over 200W ved full belastning da. Men om det er en god 550W, så holder det jo fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå