Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg skal tilbringe store deler av januar i Troms fylke: Har primært tenkt å kjøre rundt å fotografere storslått kystlandskap, samt nordlys. Noen som har tips til flotte steder man kan besøke? Trenger ikke være langs kysten. Innlandsmotiver kan også være av interesse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dividalen kan anbefales - mange fine steder på Senja. Området rundt Rødbergodden fort. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg var kjørende en tur i Dividalen i sommer, meget vakkert. Setter et flagg på kartet der. Har ikke vært på Senja enda, så det kunne være spennende å kjøre ut dit en tur. Endret 5. desember 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ishavskatedralen kan også nevne at det er en stor sten på innfartsveien som du kan fotografere, samt sette dato og kråketærne dine på steinen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Jepp den steinen har jeg tatt bilde av støtt og stadig. Må få nevne at jeg er mye i Troms, spesielt i Balsfjord siden min mor bor i Storsteinnes, som vil bli basen min når jeg er der oppe. Jeg har uansett planer om å dra rundt i hele fylket siden jeg denne gang har bil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg var kjørende en tur i Dividalen i sommer, meget vakkert. Setter et flagg på kartet der. Har ikke vært på Senja enda, så det kunne være spennende å kjøre ut dit en tur. Senja er absolutt å annbefale Lenke til kommentar
telealf Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei, Annbefaler Kvaløya. Ta en tur ut til Tromvik og videre ut til Rekvika. Her er det imponerende fjell som er overaskende vanskelige å fotografere. En annen av mine favoritter er Paradisbukta før du kommer til Sommarøy. Også fin til Nordlys foto. Fra Balsfjorden er det også kort veil til Ullsfjorden med flotte fjell. Dersom du kjører til Dividal bør du kjøre gjennom Tambokdalen. P.S. PM om du ønsker tips om foto ifbm med mating av rein. Lykke til, høres ut som et drømme prosjekt. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei, Annbefaler Kvaløya. Ta en tur ut til Tromvik og videre ut til Rekvika. Her er det imponerende fjell som er overaskende vanskelige å fotografere. En annen av mine favoritter er Paradisbukta før du kommer til Sommarøy. Også fin til Nordlys foto. Helt enig med telealf her. Var med på et fototreff omtrent etter denne løypa i 2010 og det ga mersmak. Et bilde fra Rekvika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå