smort1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Av ditto grunner, smort1? Hvor finner vi de Inni mitt hode, inn i mitt hoode.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Inni mitt hode, inn i mitt hoode.... Where no man dare to thread? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Where no man dare to thread? Enhver er til enhver tid like i nærheten av seg selv.... (you know)... Endret 11. desember 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Ser tråden står som løst, men slenger meg på istedet for å starte en ny: Er selv på utkikk etter noe sånt. I mitt hode ser Fuji X100 ut til å være det beste alternativet (manglende zoom er ikke sært i mitt hode), men er noen lapper for dyrt per d.d. Sony DSC-RX100 ser ut som en god nr 2...muligens, men det ser jo ut som en må ha barnefingre for å kunne holde det på en noenlunde grei måte? Bjerknez: du har vel testa begge? Hva med en kjapp erfaringsdeling? Andre gode alternativer ut fra følgende prioritering?: Billedkvalitet, støy på relativt høy iso, stor maks blenderåpn, viewfinder/muligh for dette Endret 11. desember 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ser tråden står som løst, men slenger meg på istedet for å starte en ny: Er selv på utkikk etter noe sånt. I mitt hode ser Fuji X100 ut til å være det beste alternativet (manglende zoom er ikke sært i mitt hode), men er noen lapper for dyrt per d.d. Sony DSC-RX100 ser ut som en god nr 2...muligens, men det ser jo ut som en må ha barnefingre for å kunne holde det på en noenlunde grei måte? Bjerknez: du har vel testa begge? Hva med en kjapp erfaringsdeling? Andre gode alternativer ut fra følgende prioritering?: Billedkvalitet, støy på relativt høy iso, stor maks blenderåpn, viewfinder/muligh for dette MIN erfaring (som jeg sikkert har nevnt tidligere): Mitt valg ut fra punktene du skriver: - Bildekvalitet = X100 - ISO egenskaper = X100 - Blenderåpning = Tja, ganske likt i vidvinkelområdet på disse to. Dog blir lysstyrken vesentlgi svekket når man zoomer med RX100. - Viewfinder = Helt klart X100. Legger til noen punkter til: - Autofokus = RX100 - Byggekvalitet = X100 - Ergonomi = X100 Det meste taler til X100 i mine øyne og etter min erfaring, men hvis man absolutt skal ha zoom, litt mer snappy autofokus og i det hele tatt ett "enklere" kamera så gå for RX100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå