Joachim_F Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Et av Minecraft-skaperens første prosjekter er klart for lansering, etter seks år i beta. Les hele saken Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Husker jeg prøvde dette. Jeg løp rundt midt på natta og skulle prøve å rappe til meg det jeg kunne finne av verdisaker, men fant ikke noe spennende. Det så lite brukervennlig ut å reise byggverk, men håper det blir ordnet. Her er det potensiale. 1 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Var nok ikke noe for meg, muligens man sjekker opp dette etter nyttår. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dessverre er spillets rpg Elementer ( i alle fall på de klassiske serverne ) ekstremt repetetivt og pvp fungerer ikke som det burde. Greier man å overse dette har spillet mye å by på men hopp gjerne over grinding. 1 Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 På tide å prøve Wurm igjen nå kara Masse nye updates og grafiske forbedringer. Kjør PÅ! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå