aa123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg kjeder meg på skolen så jeg starter en liten diskusjon. Hvem er tøffest og hardest av MDK, FSK, MJK? og (KYK)? Endret 5. desember 2012 av aa123 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Petter "Hvem" er et personlig pronomen som brukes om personer. Du lurer kanskje heller på "Hvilken" som er hardest? 3 Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette emne har jeg vel sett sikkert 5-10 ganger nå.. ta ett lite søk så finner du frem. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Evt. hvorfor gidde diskutere det? Både MJK og FSK er blant verdens fremste soldater og hvis du kommer gjennom ett av opptakene deres er det INGEN som kommer til å si til deg "Hvis du blir litt tøffere så kan du jo prøve deg på (det andre) opptaket, har hørt at det er litt tyngre" Lenke til kommentar
code Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er som dem andre sier, men vil gjette at det er noe som det her: FSK/MJK > MDK > KJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå