NyttVisningsnavn Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei. Det er på tide å bytte ut min gamle Desire. Den største grunnen til at jeg ikke har byttet tidligere, er at jeg synes de nye telefonene bare blir større og større. Jeg vil helst ha en på størrelse med Desire, men det virker som om telefonene i den størrelsen ligger langt bak de større telefonene når det kommer til spesifikasjoner. I verste fall ender jeg opp med S3, Optimus 4x eller Nexus4. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er vel ikke spesielt "high end" med småtelefonene som SGS3 mini, iphone5, osv. Hva tenker du deg i forhold til specs? Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Du må nok enten opp i størrelse eller senke kravene til innmaten. Det eneste unntaket er Iphone 5, men hvem vil ha iphone? Du har jo S3 mini, da får du 1.ghz dual core, 4" skjerm amoled, like stor som Desire (litt tynnere), 111g (desire er vel 132g), jelly bean fra fabrikk, 1,500 mAh batteri. Men ja det blir endel dårligere enn feks s3 eller Nexus4. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 glennandre: Det eneste reelle alternativet jeg har funnet er egentlig SGS3 Mini. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvis du skal ned på SGS3nivå kan du lkike greit titte innom HTC 8s og liknende, det blir jo en del hakk dårligere enn SGS3/lumia920/nexus o.l. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Takk for mange kjappe svar Har hatt android lenge, og har også ett brett som kjører android, så jeg ser kun på android. Det perfekte hadde vært en telefon med specsa til S3/Nexus4 i en mindre innpakning. Skal se på S3 Mini, men tamt å kjøpe en telefon som man vet er dårligere enn andre på markedet. Hvordan synes dere det er med S3 i lomma? Blir den ikke stor i lomma? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 S3 passer bedre i lomma enn en lumia800, for eksempel. Både i jeans og i dressjakken. Små telefoner som iphone og lumia800 har en tendens i mine lommer iallefall til å "falle" litt sidelengs så den blir liggende skrå i dressjakkelommen og jeansen (avhengig av typen jeans såklart, sånne skinny jeans er et mareritt uansett...). Jeg var bekymret selv, men opplevde at det var absolutt ikke noe problem. Jeg måtte ofte sjekke lommen for å være sikker på at jeg hadde mobilen på meg. S3 er forsåvidt en av de absolutt beste mobilene jeg har hatt. Batteritiden er fantastisk, skjermen er dritbra, og JB funker fjell. Anbefaler den på det sterkeste dersom du kun ser på Android som OS. Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg gikk fra xperia mini (3" skjerm, 99g) til s3 og størrelsen gjør meg ingen ting. Den er såpass tynn og rund i kantene at den ikke føles spesielt mye større i bukselommen. Endret 5. desember 2012 av magb Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Kanskje jeg bare skal bestille S3 med en gang. Mini-en tror jeg blir fort tam. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå