Iglooo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Heisann! For å lage gamer's paradise til ett enda bedre community side, så hvorfor ikke få til så det går ann å streame innhold der? :-) Blir det litt fornorsket. Det er hvertfall en funksjon jeg savner på den siden! //Iglooo Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er helt enig i at livestreams fra konkurranser er viktig for engasjementet. Planen er å fortsette å levere så mange videostrømmer som mulig fra de turneringene vi selv arrangerer, og samtidig tilby flere streams av konkurranser og arrangementer i regi av andre. Vi kommer tilbake med mer informasjon når vi vet mer om hvordan dette blir i tiden fremover. Gamer's Paradise blir vår satsing på e-sport, og da er det helt naturlig at det også blir mye mer av det du nevner. Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Heisann! Jeg tenkte også om dere kan ha streaming ala twitch.tv eventuelt om dere kan benytte dere av dem sin API for å tilrette legge muligheter for "normale dødelige" som kanskje ikke er med i konkuranser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå