gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://vegardmartinsen.com/krim.html Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) anbefaler ikke den linken gressløk, den var ganske ureflektert i mine øyne og kan fort trekke ned om man drar samme slutninger. Bare mitt synspunkt såklart. http://www.google.no...C83pXgmbp3wjPRQ fikk mye ut av denne rapporten fra det danske justisdepartementet. riktig nok dansk, men viser til masse norske studier og gjør rede for universelle ting som man kan ta med seg med tanke på risikofaktorer og slikt. Endret 5. desember 2012 av leonthine Lenke til kommentar
gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) bra du sier ifra:D skal jeg se på. takk for tips.. er det flere der ut som har noe tips? så bare å skrive:D Endret 5. desember 2012 av gressløk Lenke til kommentar
ronaldo_7 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei! Hva slags kilder er det lurt til å ha med til i morgen tror dere? Lenke til kommentar
gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det noen flere forum der de har lagt ut tips? noen som vet? Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Ndla.no har mange bra artikkler som går ann å bruke som kilder Lenke til kommentar
gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lykke til i morgen alle sammen =).. håper det blir en fin oppgave Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Ja lykke til, til deg også Håper den blir enkel Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som har eksamens oppgaver for våren 2012? Lenke til kommentar
gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ligger på udir? http://www.udir.no/Vurdering/Eksamen-videregaende/Eksamen-Kunnskapsloftet/Programfag-studieforberedende-/Sosialkunnskap-/ Lenke til kommentar
gressløk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen flere tips i siste liten (kilder) ? Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 ligger på udir? http://www.udir.no/V...osialkunnskap-/ Det er akkurat det de ikke gjør :/ Lenke til kommentar
ronaldo_7 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan gikk det med dere i dag? Gikk sånn helt passe med meg selv, tror jeg. Håper bare at jeg har skrevet nok begreper. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 gikk bra følte jeg. fikk de 2 tingene jeg tippet på så på eksamen fikk jeg limt inn 2 sider jeg hadde skrevet dagen før, ellers tror jeg at jeg hadde slitt med å bli ferdig i tide Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 sent svar, men bedre sent en aldri. Trodde det gikk ganske bra, for jeg brukte en del begreper og lang tid på formulering. Var nå akkurat så jeg besto. Hvordan gikk det med dere, karaktermessig? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 venter som en gal på svaret. hvor jeg ender opp til høsten avhenger av denne så gjett om jeg ble sur når de nektet å gi karakteren over telefon. Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Kommer du deg ikke inn på iskole? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 joda, men for å fortsette på studiet jeg nå går på må jeg inn i 4 året i UiO, men søker med vgs karakterer, og det krever et snitt nærmere 6.. og derfor må jeg forbedre karakterene.. om denne eksamen går i dunken må jeg til bergen Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Oh, såpass. Ja da har du et godt press ja. men det jeg mente er at du kan gå inn på iskole for å se karakterene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå