Jan Erik Engan Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Harven'n Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kom over denne gamle harven,nedfrosset i bekken "min" Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Beundringsverdig kunst! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Beundringsverdig kunst! Takker;) Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Flott serie. Morsomt å få fanget frosten på denne måten, eller var det frosten som fanget hjulet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Flott serie. Morsomt å få fanget frosten på denne måten, eller var det frosten som fanget hjulet Takker;)...ikke godt å si hvem som tok hvem,men lurte da jeg så den lenket fast til ett tre midt ute i skogen;) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fantastisk flott serie - der versjon 3 ble min favoritt. Komposisjonen i v. 3 er knallfin !!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Fantastisk flott serie - der versjon 3 ble min favoritt. Komposisjonen i v. 3 er knallfin !!! Takker for det.V3 var den jeg var mest usikker på,men ser av alle plasser den er lagt ut,att den slo beste an;) Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 V2 for meg. Tommel opp igjen for vinterbildene dine. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kjempeflotte vinterbilder du legger ut om dagen. Likte veldig godt denne serien din også, holder en ekstra knapp på V2 jeg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 V2 for meg. Tommel opp igjen for vinterbildene dine. Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Kjempeflotte vinterbilder du legger ut om dagen. Likte veldig godt denne serien din også, holder en ekstra knapp på V2 jeg Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg