Arodem Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mike Capps følger i Cliff Bleszinskis fotspor. Les hele saken Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Begynner å bli farlig mange Gears of War nå. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jepp, de skulle slutta med 3ern. =/ Håper på at den neste sjefen kan godkjenne Bulletstorm 2!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Det er vel ikkes så usansynlig at det kommer minst ett GeOW spill på den neste Xbox konsollen også, med mindre Judgement er helt elendig er det helt greit for meg. Syns forøvrig GeOW 3 var utrolig morsomt hele veien igjennom, god variasjon på brettene sånn sett. Endret 5. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kost meg en del med Gears 3 selv faktisk, selv om jeg aldri har fått fatt på historien. Glemmer det alltid blant all slaktingen. Synes dog de ikke tilfører så mye nytt. Greit nok at de holder seg til malen, men blir mye av det samme nå. Skal sies at jeg ikke spiller online, så går vel glipp av noe der. Falt bare ikke i smak. Ellers mye bra humor og høy machofaktor. Det liker vi. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Synes det er koselig at han tenker på familien jeg ! . Bra jobbet! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Haha, ja. La ikke merke til at jeg sporet av emnet engang. Glemte vel av hva saken handlet om. Blir glad når jeg ser folk som trapper ned i jobben for å ta vare på familien, alt for mange som går i dass fordi noen jobber hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå