mobilen.no Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Denne Android-mobilen kan du kjøpe uten å havne i luksusfellen. Test: HTC Desire X Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Legg til 200 kroner og kjøp One S i stedet. Endret 5. desember 2012 av jornhd 3 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Enig. Htc one s er absolutt verd 200kr ekstra. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Eller kjøp Desire S til 799 kr. med kontantkort eller for kr. 999,- uten noen bindinger: https://nettbutikk.t...ion=0&binding=0 Bra kjøp til prisen etter min mening. Desire S har 720p videoopptak, gorillaglass, raskere datahastighet m.m. Desire X er dessverre en overpriset budsjettmodell. Hadde den kostet rundt 1500 kroner hadde det vært et bedre kjøp. HTC one S eller LG 4X HD til ca samme er gode kjøp for omtrent samme pris som X'en. Endret 5. desember 2012 av Ruben1987 Lenke til kommentar
RealTek Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette er en merkevare, de bruker merket DESIRE, legger på noen kroner ekstra, og selger det til oss. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hadde heller kjøpt Xperia S. Bedre skjerm, bedre kamera, bedre GPS, bedre lyd, bedre design.... Rett og slett en langt bedre telefon. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hadde heller kjøpt Xperia S. Bedre skjerm, bedre kamera, bedre GPS, bedre lyd, bedre design.... Rett og slett en langt bedre telefon. Liknende merkelig lav prisforskjell mellom desire x og one s some xperia s og xperia p. De som vil ha en mindre skjerm må nesten betale "mer" for det virker det som, samtidig som man får dårligere spec'ed telefon. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva skjer med at Benchmarks ikke blir brukt? Kanskje det eneste som gjør at jeg klarer å danne meg et bilde om hvor kraftig telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg