hanna Skrevet 4. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2012 Heisan Hadde en lengre diskusjon her nå om Halskjeder og armbånd i sølv til herrer er harry eller ikke. Tenker da på vanlige lenker. Hvordan er deres synspunkt rundt dette? VI er nesten nødt for å la dere avgjøre det :-) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Tykkelsen på lenken,hvem som bruker det,anheng eller ikke og utførelsen av leddene Mange faktorer som spiller inn synes jeg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Heisan Hadde en lengre diskusjon her nå om Halskjeder og armbånd i sølv til herrer er harry eller ikke. Tenker da på vanlige lenker. Hvordan er deres synspunkt rundt dette? VI er nesten nødt for å la dere avgjøre det :-) Halskjeder i sølv er ganske harry, det samme er armbånd. Synes ikke armbånd i seg selv er stygt, kan være fint med perlearmbånd eller flettede skinnarmbånd, men i sølv kan jeg ikke se for meg at er særlig Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Halskjeder i sølv er ganske harry, det samme er armbånd. Synes ikke armbånd i seg selv er stygt, kan være fint med perlearmbånd eller flettede skinnarmbånd, men i sølv kan jeg ikke se for meg at er særlig Perlearmbånd....på en mann ?! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Selv er jeg helt imot alt annet enn klokke på armen. Rundt halsen skal det ikke være noe som helst. Om det er harry er en annen ting. Lenker/chains osv er generelt griseharry. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Perlearmbånd....på en mann ?! Ja? Har sett det blitt gjort pent på diverse Streetstyle-bilder. Det er dog ikke for alle. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Perlearmbånd....på en mann ?! kan se veldig bra ut. link http://www.styleforum.net/t/255416/handmade-bead-bracelets-made-to-measure-wood-horn-semiprecious-stones-coral 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 kan se veldig bra ut. link http://www.styleforum.net/t/255416/handmade-bead-bracelets-made-to-measure-wood-horn-semiprecious-stones-coral Hadde dere sagt beads hadde jeg ikke vært så sjokkert... Sier dere perler tenker jeg østers perler... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Kom ikke på det engelske ordet, så da ble det perlearmbånd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 potato - tomato 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Kom ikke på det engelske ordet, så da ble det perlearmbånd Neste gang... Legg til ett bilde Lenke til kommentar
hanna Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg kan jo i det minste legge et bilde av hva jeg mente innledningsvis http://www.google.no/imgres?q=s%C3%B8lv+armb%C3%A5nd+mann&um=1&hl=no&sa=N&tbo=d&biw=1440&bih=824&tbm=isch&tbnid=SGo0e1zNZpVHSM:&imgrefurl=http://www.rebelcollection.eu/armbaand-925-soelv-armbaand-c-138_156.html&docid=Pgru8fc7CLoueM&imgurl=http://www.rebelcollection.eu/images/products/859-Rebel_925_Hopeinen_Ranneketju.jpg&w=800&h=800&ei=gBPCUNXzLqb-4QSxl4CwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=12&dur=762&hovh=225&hovw=225&tx=156&ty=165&sig=106748241503804865874&page=2&tbnh=140&tbnw=148&start=40&ndsp=43&ved=1t:429,r:41,s:0,i:211 Jeg må si jeg er enig i at dette kan virke litt harry på menn Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Det ser blodharry ut. Ser en del bolehuer i joggebukser og spissko som går med gullenker hengende overalt på dem som et jævla skinnende tivoli. YØKK. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 det er tacky, jeg råder deg til å la vær. 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Synes det blir litt swag, eller harry. Ikke akkuratt noe jeg ville gått med. Menn er kun klokker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Farsken, så da har jeg gått rundt og vært harry de siste 14 årene? Fikk det i konfirmasjonsgave og siden har jeg aldri tatt det av meg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Synes det blir litt mer spesielt hvis man f. eks har et kjede som betyr mye for deg av en eller annen grunn. Da synes jeg det er akseptabelt, men jeg ville nok hatt det innen for skjorter, t-trøyer osv. Hvis man bare har kjedet fordi man synes det er dritfett og i tillegg flasher det for hele verden, så ja, da er det harry. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja du har vært harry de siste 14 årene. Goatee (hvis det er det det er) er også ganske harry spør du meg... 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Avataren din er også ganske harry, Phelge. Tror ikke du er den rette til å si at noe er harry. Minner meg om et program som heter Bøda Camping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå