RBW Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Okay, det var jo typisk. Da stapper vi mine synspunkter i søppelkassen, så skal jeg sjekke med driftsavdelingen om hvordan vi kan få trukket fra både dere som svarte blankt i natt og dere som svarer riktig nå på dagtid. De kommende lukende er herved dobbeltsjekket! 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Så jeg må svare på ntt så kjapt du sier at det "er klart"? Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 google to the rescue Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 damnit, siden æg svarte i natt der de aller fineste spørsmålene var, kan æg visst ikkje svare nå! juuhuu! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kom nettopp hjem fra jobb, og skulle svare på dagens spørsmål, helt til jeg kom på at jeg allerede hadde svart... Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg vil ha denne premien! MX Brown er favoritten min helt siden jeg fikk fingrene i et Qpad MK80 direkte fra Sverige (som jeg desverre måtte returnere etter kort tid pga. loddefeil på bakgrunnsbelysningen, i.e. flere taster var mørke). Ikke har jeg forhastet meg med svarene heller, så 0 problemer med svar-registreringen... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har og problemer med at jeg ikke får svare en gang til :/ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Måtte jo prøve å svare på nytt, men heldigvis så får jeg bare: DU har allerede svart Vet ikke om det blir fikset på, men jeg synes det bør bli fiksa før 18:00 eller noe, for det blir jo litt for dumt hvis de fikser det så sent at mange ikke får det med seg. Hvertfall hvis man allerede har prøvd 2-3 ganger uten lykke. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg kan leve med å ikke vinne i en eneste julekalender de siste to årene, så lenge jeg vinner denne. Lenke til kommentar
Woitor Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor kan man se vinnerne for hver dag? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 MEH! selvfølgelig den dagen jeg glemte å sjekke kalenderen. Jaja, har allerede bestilt G710. Lenke til kommentar
Teh happy noob Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvor kan man se vinnerne for hver dag? Vet ikke, lurte på det samme. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 De legger ut "forrige ukes vinnere" i starten av hver uke. Lenke til kommentar
Woitor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ok. Takker for sva De legger ut "forrige ukes vinnere" i starten av hver uke. r. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå