Gå til innhold

Ønskeliste til jul..Tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i denne fantastiske situasjonen at jeg ikke vet hva jeg ønsker meg til jul! :D

Ikke det at jeg har alt, men når jeg har blitt eldre (er 21 år) så føler jeg at jeg har mistet interessen for å tenke på hva jeg ønsker meg.

Dette var ikke et problem for noen år siden for å si det sånn!

Info om meg:

Mann 21 år

Liker friluft, sport, inneliv, uteliv

Er det noen kreative mennesker her med gode tipps? hehe :)

Mvh Lons`ern ;)

Endret av Mr.Lons`ern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk mer spesifikt over hvilke hobbyer du har og så begynn å tråle nettbutikker etter tips. Regner med at det ikke er noen åpenbare ting du trenger siden du da mest trolig ville kommet på det.

Skjønner at det er kjipt å tenke julegaver og ønsker osv. da jeg har det på samme måten, men siden du er villig til å lese gjennom tips her inne så er du vel villig til å sjekke populære produkter i diverse nettbutikker også? Da bør det være mulig å finne noe man har lyst på.

Lenke til kommentar

Tenk mer spesifikt over hvilke hobbyer du har og så begynn å tråle nettbutikker etter tips. Regner med at det ikke er noen åpenbare ting du trenger siden du da mest trolig ville kommet på det.

Skjønner at det er kjipt å tenke julegaver og ønsker osv. da jeg har det på samme måten, men siden du er villig til å lese gjennom tips her inne så er du vel villig til å sjekke populære produkter i diverse nettbutikker også? Da bør det være mulig å finne noe man har lyst på.

Hehe skal prøve på det! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...