MegLonsern Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hei! Jeg er i denne fantastiske situasjonen at jeg ikke vet hva jeg ønsker meg til jul! Ikke det at jeg har alt, men når jeg har blitt eldre (er 21 år) så føler jeg at jeg har mistet interessen for å tenke på hva jeg ønsker meg. Dette var ikke et problem for noen år siden for å si det sånn! Info om meg: Mann 21 år Liker friluft, sport, inneliv, uteliv Er det noen kreative mennesker her med gode tipps? hehe Mvh Lons`ern Endret 4. desember 2012 av Mr.Lons`ern Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tenk mer spesifikt over hvilke hobbyer du har og så begynn å tråle nettbutikker etter tips. Regner med at det ikke er noen åpenbare ting du trenger siden du da mest trolig ville kommet på det. Skjønner at det er kjipt å tenke julegaver og ønsker osv. da jeg har det på samme måten, men siden du er villig til å lese gjennom tips her inne så er du vel villig til å sjekke populære produkter i diverse nettbutikker også? Da bør det være mulig å finne noe man har lyst på. Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Tenk mer spesifikt over hvilke hobbyer du har og så begynn å tråle nettbutikker etter tips. Regner med at det ikke er noen åpenbare ting du trenger siden du da mest trolig ville kommet på det. Skjønner at det er kjipt å tenke julegaver og ønsker osv. da jeg har det på samme måten, men siden du er villig til å lese gjennom tips her inne så er du vel villig til å sjekke populære produkter i diverse nettbutikker også? Da bør det være mulig å finne noe man har lyst på. Hehe skal prøve på det! Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har du absolutt alt du trenger? Ønsk deg i såfall gaver til røde kors, flyktningehjelpen, leger uten grenser, frelsesarmeen eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå