spetwols Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei! Jeg skal ut å reise med en kompis den 10 januar. Han reiser andre, så det har blitt noe forandringer. Jeg har en flybillett til Singapore, fordi jeg egentlig skulle være den noen dager først, men nå er det sånn at jeg skal rett til Bangkok først. Flyet mitt lander i Singapore den 11 januar, og jeg har bestilt bilett videre til bangkok den 12 januar. Jeg har vært på flyplassen der engang før, når jeg mellomlandet. Det er jo superflott, kino, og alt mulig! Det jeg egentlig lurer på om noen av dere har sovet på hotel der før? Det er transitt hall det heter, ikke sant? Det er jo ca 15 timer fra jeg lander, og mitt neste fly går videre. Det jeg lurer på er om jeg kan være i transitt hallen hele den tiden, og bo på hotele som er der da? Må vite før jeg booker skjønte det ikke helt. takk for svar vist dere skjønner:) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg antar at billetten til BKK ikke er i samme billett som til Singapore? Om du ikke har innsjekket bagasje så ville bare blitt i transitthallen og sjekket inn på hotellet. Har mellomlandet i Singapore et par ganger før, men har aldri brukt transithotellet. Om jeg var deg, så ville jeg ha tatt kontakt med hotellet. Eller sjekk denne linken. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg antar at billetten til BKK ikke er i samme billett som til Singapore? Om du ikke har innsjekket bagasje så ville bare blitt i transitthallen og sjekket inn på hotellet. Har mellomlandet i Singapore et par ganger før, men har aldri brukt transithotellet. Om jeg var deg, så ville jeg ha tatt kontakt med hotellet. Eller sjekk denne linken. Flott, tusen takk! Da tror jeg at jeg skal prøve og ringe dem! Nei, jeg er derfor usikker på om jeg skal ha med noe annet nå, enn håndbagasje, på grunn av da må jeg sjekke inn, og ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå