Tretsy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei! Etter jeg kjøpte mitt CM Storm Sirius headsett forrige desember så har jeg i løpet av de siste 2 ukene hatt problem med headsettes mikrofon. det kommer en høy pipelyd på micen når den er på, men dette fikset jeg i en uke med at jeg teipet ledningen i en spesiel posisjon. dette fungerer ikke lenger og jeg lurer på om jeg kan sende headsettet til komplett og evt få det reparert eller få sendt et nytt et. går dette på garanti/reklamasjon, headsettet utenfor dette er i god stand. Tretsy Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 du kan alltids opprette rms, på komplett å spørre dei. garanti/reklamasjon gjelder i dag, et år etter kjøpet ja! norge er bra på d der:) vist du må teipe ledning i en viss pos, høres d ut som om at den har fått seg en kjekk, kanskje komplett da vil kalle det brukerfeil... ikkje veit eg, men prøv hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå