ZevenZ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hvis det er telenor router så kan passordet være samme som passordet til online brukeren abonnementet står på. Så godt som alle routere har en resett knapp bak. Må finne noe lite for å klare å trykke på knappen. Da vil alt bli satt til fabrikkinnstillinger. Men forsøk først og fremst å spore opp passordet. jeg har resettn den, men klarer ikke å logge på Speedtouch? Men du skrev jo TP link? Det er jo to forskjellige merker. Altså, det er greit å faktisk vite at routeren du prøver å koble deg til er den modellen/merket som du tror den er. Av det jeg finner ser ikke det ut som om Speedtouch har en definitiv standard på brukernavn og passord. Og beskrivelsen din vil jeg ikke kalle helt spesifikk i det hele tatt. Du må oppgi modellnummer. tror det er en TP-LINK TL-WA801ND Endret 7. desember 2012 av ZevenZ Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://www.speedguide.net/routers/tp-link-tl-wa801nd-300mbps-wireless-n-access-point-517 Default IP address: 192.168.1.254 Default admin username: admin Default admin password: admin Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 får ikke inn noe på den ip, har funnet ut en annen ip og jeg kommer ikke inn med admin admin Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 tror det er en TP-LINK TL-WA801ND Du tror det er en? Det står jo speedtouch når du prøver å logge inn? Da er jo det helt klart at det er en speedtouch og ikke en tp-link. Sjekk en gang til. Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 dsdss Du tror det er en? Det står jo speedtouch når du prøver å logge inn? Da er jo det helt klart at det er en speedtouch og ikke en tp-link. Sjekk en gang til. speed touch 546t2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Sikkert fra telenor da. Link Endret 7. desember 2012 av Chris93 Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Takk, nå kom meg inn, men har forstatt problemer med det jeg skulle gjøre inn på ruteren. Jeg klarer ikke å finde ps3 en min der så jeg kan ha på upnp'en Slik at jeg kan joine folk... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Se om du finner noe som heter DMZ. Legg inn IP til PS3 i DMZ, da slipper du å tulle med porter og alt slikt. Har gjort dette selv i 5år nå og er så godt som aldri plaget online. Hvis jeg er det så er det spillet og ikke nettet som er problemet her. For å finne ut ip på PS3 må du inn på PS3n og sjekke under nettverksinnstillinger, evt legge inn IP manuelt for å være sikker på at maskina får samme ip hver gang du slår den på. Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Kan jeg selv lage en ip for ps3'n ? Eller skal jeg bare sjekke hva som alerede står der. Ve du hvor jeg finner dmz, hva liggger det under? Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Se om du finner noe som heter DMZ. Legg inn IP til PS3 i DMZ, da slipper du å tulle med porter og alt slikt. Har gjort dette selv i 5år nå og er så godt som aldri plaget online. Hvis jeg er det så er det spillet og ikke nettet som er problemet her. For å finne ut ip på PS3 må du inn på PS3n og sjekke under nettverksinnstillinger, evt legge inn IP manuelt for å være sikker på at maskina får samme ip hver gang du slår den på. jeg har ikke noe på ruteren som heter dmz Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 DMZ finner du ofte under firewall/brannmur. Om du har det på din er jeg ikke sikker på, men veldig mange har dette. Du kan sjekke hva PS3n din har til IP i menyen under nettverksinnstillinger på PS3n. Men hvis PS3n endrer ip adresse vil du måtte sette opp IP manuelt slik at den blir fast (gjøres på PS3n) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå