karlswhoop Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei, Siden sist uke så har min SG SII begynt å få svart skjerm. Dette skjer mange ganger om dagen. Jeg får ikke gjort noe med tlf. Prøver å skru den på eller trykke på noen av knappene på den. Ingenting skjer. Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, så får jeg skrudd på tlf. Min mistanke er at det er batteriet som er blitt dårlig. Merker at batteritiden har gått ned betydelig. Når jeg skrur på tlf etter svart skjerm, så har jeg batteri % igjen. Så batteriet blir ikke helt tømt. Når jeg har i laderen, så har den aldri fått svart skjerm. Noen som har opplevd samme problem? Versjon: Android 4.0.4 Takker for alle svar, tips etc... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei, Siden sist uke så har min SG SII begynt å få svart skjerm. Dette skjer mange ganger om dagen. Jeg får ikke gjort noe med tlf. Prøver å skru den på eller trykke på noen av knappene på den. Ingenting skjer. Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, så får jeg skrudd på tlf. Min mistanke er at det er batteriet som er blitt dårlig. Merker at batteritiden har gått ned betydelig. Når jeg skrur på tlf etter svart skjerm, så har jeg batteri % igjen. Så batteriet blir ikke helt tømt. Når jeg har i laderen, så har den aldri fått svart skjerm. Noen som har opplevd samme problem? Versjon: Android 4.0.4 Takker for alle svar, tips etc... Hva mener du med det ? Reagerer den etter at du tar batteri ut og inn ? har du veldig lite batteri igjen da ? Lenke til kommentar
karlswhoop Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hva mener du med det ? Reagerer den etter at du tar batteri ut og inn ? har du veldig lite batteri igjen da ? Når jeg tar batteriet ut og inn igjen, skrur på mobilen.. så fungerer den normalt.. så kan det gå 10 min / 1 time / 1 dag før det samme skjer igjen (sporadisk). Batteriet har nok gått ned, men ikke veldig drastisk.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Når jeg tar batteriet ut og inn igjen, skrur på mobilen.. så fungerer den normalt.. så kan det gå 10 min / 1 time / 1 dag før det samme skjer igjen (sporadisk). Batteriet har nok gått ned, men ikke veldig drastisk.. Hmmm hvis du har en god del batteri igjen når du skrur den på igjen,høres det ut for meg som om det er ett eller annet program som får telefonen din til å henge/fryse. En fabrikkoppretting vil nok ta seg av dette. Men såklart få er jo interresert i å starte fra blank...så du får tenke tilbake og fjerne applikasjoner du la inn rett før du merket at dette begynte å hende. Lenke til kommentar
karlswhoop Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Hmmm hvis du har en god del batteri igjen når du skrur den på igjen,høres det ut for meg som om det er ett eller annet program som får telefonen din til å henge/fryse. En fabrikkoppretting vil nok ta seg av dette. Men såklart få er jo interresert i å starte fra blank...så du får tenke tilbake og fjerne applikasjoner du la inn rett før du merket at dette begynte å hende. Ja, skal prøve å avinnstallere alle de nyeste appene! Takk for hjelpen så langt! Lenke til kommentar
karlswhoop Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Slettet et par av de nyeste appene og jammen meg ble ikke telefonen mere stabil. Ikke hatt noen "Mørke" perioder de 2 siste dagene Jeg tipper det er appen; "Sleep talk recorder" som f*cket opp Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Slettet et par av de nyeste appene og jammen meg ble ikke telefonen mere stabil. Ikke hatt noen "Mørke" perioder de 2 siste dagene Jeg tipper det er appen; "Sleep talk recorder" som f*cket opp Takk for hjelpen! Glad det løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå