harald_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Vi skal ha naturfag prosjekt i alle timene neste uke mens lærern er på island. Å jeg veit ****** ikke hva jeg skal ha om :S må få emne godkjent senest i morra (torsdag). Noen som har noen forslag? Det er ingen begrensninger for hva vi skal ha om, bare det har noe med naturfag å gjøre.... går i 1kl Har du noen forslag så ikke nøl med å poste dem! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du kan ha om innsjøer eller fjellheimen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du kan ha om Cola'ens effekt på dine prestasjoner i diverse online spill. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 http://www.howstuffworks.com/exp-db.htm Se om du finner noe interessangt der.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Vi skal ha naturfag prosjekt i alle timene neste uke mens lærern er på island. Å jeg veit kjøss ikke hva jeg skal ha om :S må få emne godkjent senest i morra (torsdag). Noen som har noen forslag? Det er ingen begrensninger for hva vi skal ha om, bare det har noe med naturfag å gjøre.... går i 1kl Har du noen forslag så ikke nøl med å poste dem! Du kan få kjøpe min kjemi-avhandling for den nette sum av 1500,-. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå