Slimda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei! Sliter litt med å forstå hvordan dette fungerer. Det jeg ønsker, rett og slett, er muligheten til å knytte enkelte programmer til en spesifikk utgang på lydkortet. På denne måten, vil jeg kunne ha Skype og TeamSpeak på hodetelefonene, mens jeg da har resten (spill, internett) på høytalerene. Er dette mulig å gjennomføre softwaremessig? Kjører 64bit Windows 7 Enterprise med et Xonar DX-kort. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hmmm jeg er ikke noen ekspert,men har du kun ett lydkort så tviler jeg på at det du spørr om lar seg gjennomføres Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Har lydkortet som er integrert i hovedkortet også. Men kan da umulig være så vanskelig? Lydkortet er jo bygget for Surround-anlegg... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Da blir det en annen sak, gå inn på innstillingene til skype (Har jeg selv gjort) og teamspeak og sett de til å bruke det integrerte lydkortet Tror du må lese deg opp på hvordan surround fungerer...Så vidt jeg vet blir det en GOD DEL plunder OM det i det hele tatt går Endret 4. desember 2012 av technicality Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Har prøvd å lese meg opp på hvordan man kan få to ut-kilder på samme lydkort. Er jo merkelig om det ikke skal gå... Men får sjekke litt nærmere på det integrerte lydkortet og sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå