Gå til innhold

Holder dt770 fortsatt koken?

Anbefalte innlegg

Her er det :)http://www.komplett....aspx?sku=744860

Det ser meget likt ut :)

Så da forstår jeg deg riktig at, hvis jeg hadde bestilt den andre versjonen til 1300,måtte jeg kanskje gått til innkjøp av en forsterker? Fremfor med dette 32 som kjøres på alt, der jeg kan oppleve litt mindre bass om jeg er litt "hifi freaky" :)? Jeg vil egentlig bare bekrefte at det er bedre enn mitt nåværende hodesett Sennheiser HD 205

Ja, dt770 er et glimrende par hodetelefoner :) Mye bedre!

Nyt de!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Har Focal Spirit One gode egenskaper? Som bass, og lydscene? Demper de mye støy, og er de behagelige?

Mener å ha lest at de er litt tynnere i bassen enn dt770, hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Fins svarte velour puter med de er for tesla serien, er ikke helt sikker om de funker på dt770. Fins til 880 i hvertfall.

Morsom ting, er at dt770 er så utrolig høyt snakket om i norge men ikke i andre miljøer som head-fi.org som eks. Har nok noe med at vi har så lite utvalg, fins så mye bedre en dt770 viss en enten strekker lommeboka litt.

Lenke til kommentar

Morsom ting, er at dt770 er så utrolig høyt snakket om i norge men ikke i andre miljøer som head-fi.org som eks. Har nok noe med at vi har så lite utvalg, fins så mye bedre en dt770 viss en enten strekker lommeboka litt.

Lagt merke til dette selv. Vet ikke hvor enig jeg er i at det finnes ting som er "utrolig" mye bedre til ca. samme pris (de er relativt overkommelig priset i Norge).

Lenke til kommentar

Var nok en liten overdrivelse ja. Bestilt mer og mer fra utlandet i det siste. Feks plukket opp dt880 250ohm premium for et år siden i tyskland for 1200kr på salg. Ble 1400 etter shipping og 6prosent moms siden tyskland har 19 allerede.

Og skaffet hd25 den nye med aluminium på amazon plus det dere shipping firma som sender fra usa til norge for 1200kr

Lenke til kommentar

Wow ;D Jubileums headesettet var så behagelig! 6 timer med musikk i natt og KJENTE ikke NOE på ørene. 3 timer tok det derimot med mine Sennheiser HD 205

SYK BASS på Beyeren :)

Men...jeg likte ikke helt at Sennheiseren min spilte "høyere" slik at f.eks om Beyer skal ha lik lyd voulum som Sennheiseren, så må jeg sette opp volumet 3 hakk xD... litt rart.. Men Beyerdynamic lyden er så mye kontrollert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Wow ;D Jubileums headesettet var så behagelig! 6 timer med musikk i natt og KJENTE ikke NOE på ørene. 3 timer tok det derimot med mine Sennheiser HD 205

SYK BASS på Beyeren :)

Men...jeg likte ikke helt at Sennheiseren min spilte "høyere" slik at f.eks om Beyer skal ha lik lyd voulum som Sennheiseren, så må jeg sette opp volumet 3 hakk xD... litt rart.. Men Beyerdynamic lyden er så mye kontrollert.

Kjøpte du med DAC eller AMP?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er ikke noe som er festet på hodetelefonene, men det er noen "bokser" man plugger inn. DAC konverterer digitale signaler til analoge. AMP er som en forsterker.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som er festet på hodetelefonene, men det er noen "bokser" man plugger inn. DAC konverterer digitale signaler til analoge. AMP er som en forsterker.

Hvor finner jeg ut om det er DAC eller AMP hodetelefoner?

Skjønte at det var en boks, oppnår jeg høyere volum på mine 96 følsomme 32 ohm beyerdynamics?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...