Elex Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hei Jeg ønsker å forbedre kostholdet mitt for å få bedre resultater med treningen min. Jeg er 16 år, veier ca 74kg og er 176cm høy. Trener styrke 5 ganger i uken. Målet mitt med treningen er å øke i styrke og muskelmasse. Kan bruke gårsdagen som et eksempel på hva jeg spiser på en normal dag. (kl 07.00) Frokost: 3 grove brødskiver med makrell i tomat. ca 3dl melk. (kl. 11.30) Lunsj: 3 grove brødskiver med svartpølse, hvitost og leverpostei. Ett eple 5dl iste (normalt dikker jeg vann) (kl. 16.00) Middag: 150g laks 150g hvit ris Gulerot (kl. 17.00) Før trening: Et beger med yoghurt og frømix Etter trening: To rosin esker 5dl melk (kl. 20.30) Kveldsmat: 3 grove brødskiver med leverpostei og skinke 2dl melk Er det noe jeg burde endre på her? Øke i volum? Eventuelt noe annet? Setter stor pris på hjelp! Endret 4. desember 2012 av elex14 Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det ser meget bra ut det kostholdet ditt, du bør ikke endre på det;) Du har ikke så galt vektgrunnlag, med tanke på å bygge muskler. Du bør tenke på å ta en løpetur 1 gang i uken også. Skaff deg proteinshake, som du tar rett etter trening. Du kan også ta en shake ved siden av i lunsjtider. Jeg anbefaler proteinshake fra proteinfabrikken! Best i smak er dem også Lenke til kommentar
Elex Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Tror jeg kommer til å prøve proteinpulver Dette må vel være en god deal? : http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/100-pcnt-Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100-p0000001792.aspx Kan det være lurt å spise kjøtt til lunsj også? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja den bra Ja kombiner med kjøtt også...kylling er veldig bra! Lenke til kommentar
Elex Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Hvor mye kylling bør jeg spise? Er kyllinglårene fra varmdisken kurant? Har hørt at de ikke skal være like sunne, stemmer dette? Ble en del spørsmål her Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du bør trø i trynet til du spyr Men sånn seriøst, sjekk diett.no og tell kalorier i et par uker. Fin måte å så en oversikt over hvor mye du spiser. Lenke til kommentar
Elex Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Det skal jeg gjøre! Tror jeg trenger å spise en del mer enn det jeg gjør nå Skal prøve å telle i noen uker så får vi se Lenke til kommentar
Elex Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Nå har jeg telt første dagen, brukte siden diett.no. Er en nybegynner, men føler jeg fikk det ganske nøyaktig Jeg fikk 2746 kalorier, derav Fett: 86.97. Karbohydrat:365.68. Protein: 113.75. Btw. Hvor mange g smør er det vanlig å ha på ei brødskive? Tenker å skrive en liten logg her slik at folk kan komme med forslag til hvordan jeg kan spise mer optimalt. Eller vil det være mer fornuftig å opprette en ny tråd? Tror jeg da skal skrive loggen litt slik som jeg gjorde i første innlegg (?) -Elex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå