KarlToresen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Et populært bilde på Facebook i disse dager er følgende: http://www.artige.no/maaneds/0 Følger du disse stegene så ser du "hvem som er mest inne på profilen din". Stemmer dette tror dere? Eller kansje det er de du er mest inne på? Noen her med litt mer peiling som kan bekrefte/avkrefte dette, Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Alt den oversikten viser er hvem som skal dukke opp i chat-listen på høyre side Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har egentlig ikke "mer peiling", men for meg ser det ut som man ser de man chater mest/oftest med. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 At det er et trollface oppe i hjørnet forklarer vel det meste..? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er rett og slett hvem du har mest kontakt med på facebook, hvem du småprater mest med etc, har ingen verdens ting med stalking å gjøre. Lenke til kommentar
KarlToresen Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Det virker heller ikke som om det er de du småprater mest med. Nr4 på min liste, er en jeg kun har hatt noen få veldig korte samtaler med for lenge siden. Er mange som skulle kommet før hvis det gikk på antall, eller lengder med samtaler. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg fikk folk jeg ikke har pratet med på Facebook før relativt høyt oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er sikkert bare en masse randoms og alt er helt vilkårlig. Lenke til kommentar
KarlToresen Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Det er heller ikke vilkårlig, meg og 3 kompiser satt alle på skype og sjekket. Vi var alle på topp 3 til hverandre, noe som var logisk. Nøyaktig hva det er, virker det ikke som om noen kan svare på. Men det er hvertfall mer enn vilkårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå