Gå til innhold

Ny 13"+ laptop, maks 10k

Anbefalte innlegg

Mine foreldre er på utkikk ett en god laptop, ikke noe jalla acer greier. De ønsker noe av solid byggekvalitet, og greie spesifikasjoner slik at denne kan holde en del år. Har selv tipset de om en Macbook Pro 13", om det kanskje kunne være av interesse ettersom de kan installere Windows på denne om Mac OSx ikke skulle falle i smak.

Er selv litt utdatert på hva som rører seg i Windows markedet i i dag, ettersom jeg selv har sverget til min MacBook Pro de siste 2.5 årene. Windows alternativer er selvsagt velkomne her, det er tross alt dette de har brukt selv.

Bruksområdene er stort sett internett og oppbevaring av foto etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart det holder med noe billig. Men de har kjørt denne "billig" løsningen i noen år nå. Mye plast, unødvendig klumpete, støyer etter en stund og dårlig kontakt i laderen etc. Med jevneutskiftninger underveis. Nå vil de altså bruke litt penger og få noe skikkelig :)

Og jeg selv kan jo skrive under på at en Apple løsning er en vel,solid og en løsning som varer.

Disse nye Windows 8 PC`ene, med touch skjerm? Er det noe å satse på? Mye barnesykdommer og slikt?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

hva syntes de om macbooken din da? jeg vil påstå at det er den pc-en med desidert best byggekvalitet akkurat nå.

De har alltid likt maskinen min, og kommentert at den virker å være robust, har bra batteritid, er rolig osv. Men de har faktisk talt ikke prøvd den noe særlig :p

Lenke til kommentar

De har alltid likt maskinen min, og kommentert at den virker å være robust, har bra batteritid, er rolig osv. Men de har faktisk talt ikke prøvd den noe særlig :p

la dem prøve den, lær dem litt og se hva de syntes. de taper ikke noe på det og kanskje har de funnet drømme pc-en sin :)

ASUS K55VM, i7 og gt630, for 6000..

Men dårlig skjerm da, få en med full HD for dette beløpet, som N67VZ

var det et svar på det med linken, eller byggekvaliteten?

tipper det var byggekvaliteten?

siden det ikke var noen link :p

Lenke til kommentar

la dem prøve den, lær dem litt og se hva de syntes. de taper ikke noe på det og kanskje har de funnet drømme pc-en sin :)

var det et svar på det med linken, eller byggekvaliteten?

tipper det var byggekvaliteten?

siden det ikke var noen link :p

Svarte egentlig ikke på noe av det du skrev, mente mer et tips til 6000kr, bytt ut hardisken med en 250GB SSD, og du har en bra PC til 7000 :) (Kjøp heller N56VZ :p)

btw, ASUS har bra byggekvalitet, har K55'en sjæl :p

Endret av iFire
Lenke til kommentar

sånn fiksing ja :p jeg vil påstå at det er lettere på mac enn på andre pc-er. Jeg har til gode å se en windows-pc der man kan åpne HELE bunnen

blir det litt offtopic, eller tar trådstarter god lærdom av dette? :p

Ja, da lærte jeg noe nytt også.. :p Må ha forvekslet med Air, skjønner du! Takk! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...