Mala Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mine foreldre er på utkikk ett en god laptop, ikke noe jalla acer greier. De ønsker noe av solid byggekvalitet, og greie spesifikasjoner slik at denne kan holde en del år. Har selv tipset de om en Macbook Pro 13", om det kanskje kunne være av interesse ettersom de kan installere Windows på denne om Mac OSx ikke skulle falle i smak. Er selv litt utdatert på hva som rører seg i Windows markedet i i dag, ettersom jeg selv har sverget til min MacBook Pro de siste 2.5 årene. Windows alternativer er selvsagt velkomne her, det er tross alt dette de har brukt selv. Bruksområdene er stort sett internett og oppbevaring av foto etc. Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis Bruksområdene stort sett internett og oppbevaring av foto etc. så vil jo det meste av laptoper holde i ''en del'' år. Jeg har en bror som kjøpte en laptop med I5 quad og 2Gb skjermkort for 5500kr, ny. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hva syntes de om macbooken din da? jeg vil påstå at det er den pc-en med desidert best byggekvalitet akkurat nå. Hvis så vil jo det meste av laptoper holde i ''en del'' år. Jeg har en bror som kjøpte en laptop med I5 quad og 2Gb skjermkort for 5500kr, ny. burde du ikke da vise han en link til den pc-en? Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 sorry, men det va Acer, og det er visst ''Jalla'' nå... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Klart det holder med noe billig. Men de har kjørt denne "billig" løsningen i noen år nå. Mye plast, unødvendig klumpete, støyer etter en stund og dårlig kontakt i laderen etc. Med jevneutskiftninger underveis. Nå vil de altså bruke litt penger og få noe skikkelig Og jeg selv kan jo skrive under på at en Apple løsning er en vel,solid og en løsning som varer. Disse nye Windows 8 PC`ene, med touch skjerm? Er det noe å satse på? Mye barnesykdommer og slikt? Endret 4. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hva syntes de om macbooken din da? jeg vil påstå at det er den pc-en med desidert best byggekvalitet akkurat nå. burde du ikke da vise han en link til den pc-en? ASUS K55VM, i7 og gt630, for 6000.. Men dårlig skjerm da, få en med full HD for dette beløpet, som N67VZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 hva syntes de om macbooken din da? jeg vil påstå at det er den pc-en med desidert best byggekvalitet akkurat nå. De har alltid likt maskinen min, og kommentert at den virker å være robust, har bra batteritid, er rolig osv. Men de har faktisk talt ikke prøvd den noe særlig Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 De har alltid likt maskinen min, og kommentert at den virker å være robust, har bra batteritid, er rolig osv. Men de har faktisk talt ikke prøvd den noe særlig la dem prøve den, lær dem litt og se hva de syntes. de taper ikke noe på det og kanskje har de funnet drømme pc-en sin ASUS K55VM, i7 og gt630, for 6000.. Men dårlig skjerm da, få en med full HD for dette beløpet, som N67VZ var det et svar på det med linken, eller byggekvaliteten? tipper det var byggekvaliteten? siden det ikke var noen link Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) la dem prøve den, lær dem litt og se hva de syntes. de taper ikke noe på det og kanskje har de funnet drømme pc-en sin var det et svar på det med linken, eller byggekvaliteten? tipper det var byggekvaliteten? siden det ikke var noen link Svarte egentlig ikke på noe av det du skrev, mente mer et tips til 6000kr, bytt ut hardisken med en 250GB SSD, og du har en bra PC til 7000 (Kjøp heller N56VZ ) btw, ASUS har bra byggekvalitet, har K55'en sjæl Endret 4. desember 2012 av iFire Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Svarte egentlig ikke på noe av det du skrev, mente mer et tips til 6000kr, bytt ut hardisken med en 250GB SSD, og du har en bra PC til 7000 (Kjøp heller N56VZ ) btw, ASUS har bra byggekvalitet, har K55'en sjæl hvorfor skrev du det som et svar til meg da? o.O Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hvorfor skrev du det som et svar til meg da? o.O Pga at asus har minst like stor byggkvalitet som Apple, og de er enklere å fikse osv.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Pga at asus har minst like stor byggkvalitet som Apple, og de er enklere å fikse osv.. du mener det ja og hvor lett det er for butikken å fikse den bryr man seg lite om tror jeg. du mener det ja og hvor lett det er for butikken å fikse den bryr man seg lite om tror jeg. man fikser som regel ikke pc-en selv Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 du mener det ja og hvor lett det er for butikken å fikse den bryr man seg lite om tror jeg. man fikser som regel ikke pc-en selv Man putter ofte mer RAM, bytter harddisk, vifter vekk støv selv.. Det er ofte vanskelig i macer Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Man putter ofte mer RAM, bytter harddisk, vifter vekk støv selv.. Det er ofte vanskelig i macer sånn fiksing ja jeg vil påstå at det er lettere på mac enn på andre pc-er. Jeg har til gode å se en windows-pc der man kan åpne HELE bunnen blir det litt offtopic, eller tar trådstarter god lærdom av dette? 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 sånn fiksing ja jeg vil påstå at det er lettere på mac enn på andre pc-er. Jeg har til gode å se en windows-pc der man kan åpne HELE bunnen blir det litt offtopic, eller tar trådstarter god lærdom av dette? Ja, da lærte jeg noe nytt også.. Må ha forvekslet med Air, skjønner du! Takk! ^^ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, da lærte jeg noe nytt også.. Må ha forvekslet med Air, skjønner du! Takk! ^^ ja, air er litt verre 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Man putter ofte mer RAM, bytter harddisk, vifter vekk støv selv.. Det er ofte vanskelig i macer Har du Prøvd? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, da lærte jeg noe nytt også.. Må ha forvekslet med Air, skjønner du! Takk! ^^ Har du Prøvd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 blir det litt offtopic, eller tar trådstarter god lærdom av dette? Har selv "fikset" på min MBP, og det ER lett å herje litt rundt inne der I motsetning til en del andre produsenter. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har selv "fikset" på min MBP, og det ER lett å herje litt rundt inne der I motsetning til en del andre produsenter. HP er alt for jæ.. *host* Prøvde å fikse en gammel en, og fikse støv oppi vifta, og måtte ta av skjerm og alt.. Tastaturet funket ikke etter det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå