Gå til innhold

Gjennopretting av HDD

Anbefalte innlegg

Har vurdert å fjerne alt som ligger på den ene HDDen, den uten operativsystemet på pcen. Har funnet ut at å avinstallere høres ut som mye jobb, og usansynlig at det er eneste muligheten og. Finnes det ikke noe man kan gjøre for å avinstallere, eller reinstallere hele harddisken samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har to harddisker, en har jeg disc til å bruke(windows 7 disc). Men den andre, som jeg har alle programmene + mye drit og faenskap, har jeg ingen cder eller lignende. Men tullet litt inne på kontrollpanel, og når jeg gikk på start > datamaskin, så fant jeg ut at jeg kunne høyreklikke på harddisken jeg ville, og trykke "Formater...". Er det dette jeg skal gjøre for å slette alt som er på greia?

Eller kan jeg gå inn på Harddisken, ved å gå start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete?

Lenke til kommentar

Har to harddisker, en har jeg disc til å bruke(windows 7 disc). Men den andre, som jeg har alle programmene + mye drit og faenskap, har jeg ingen cder eller lignende. Men tullet litt inne på kontrollpanel, og når jeg gikk på start > datamaskin, så fant jeg ut at jeg kunne høyreklikke på harddisken jeg ville, og trykke "Formater...". Er det dette jeg skal gjøre for å slette alt som er på greia?

Eller kan jeg gå inn på Harddisken, ved å gå start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete?

Saken er som følger at en FYSISK disk kan bli delt opp i mindre slik at det du ser som 2 (virtuelle) faktisk kan være 1 HDD (som står i maskinen din) skjønte du det ?

Så...uten å faktisk vite dette...ville jeg nok bedt deg om å gå for alternativ B. start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete

det vil forresten bare vanligvis putte tingene i søppelkurven, så du må inn og tømme den etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...