ArildAndreas Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har vurdert å fjerne alt som ligger på den ene HDDen, den uten operativsystemet på pcen. Har funnet ut at å avinstallere høres ut som mye jobb, og usansynlig at det er eneste muligheten og. Finnes det ikke noe man kan gjøre for å avinstallere, eller reinstallere hele harddisken samtidig? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ....Ikke helt med deg der du... men er det to fysisk seperate HDD'er så kan du formatere den ? forstår jeg deg rett nå ? Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Har to harddisker, en har jeg disc til å bruke(windows 7 disc). Men den andre, som jeg har alle programmene + mye drit og faenskap, har jeg ingen cder eller lignende. Men tullet litt inne på kontrollpanel, og når jeg gikk på start > datamaskin, så fant jeg ut at jeg kunne høyreklikke på harddisken jeg ville, og trykke "Formater...". Er det dette jeg skal gjøre for å slette alt som er på greia? Eller kan jeg gå inn på Harddisken, ved å gå start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har to harddisker, en har jeg disc til å bruke(windows 7 disc). Men den andre, som jeg har alle programmene + mye drit og faenskap, har jeg ingen cder eller lignende. Men tullet litt inne på kontrollpanel, og når jeg gikk på start > datamaskin, så fant jeg ut at jeg kunne høyreklikke på harddisken jeg ville, og trykke "Formater...". Er det dette jeg skal gjøre for å slette alt som er på greia? Eller kan jeg gå inn på Harddisken, ved å gå start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete? Saken er som følger at en FYSISK disk kan bli delt opp i mindre slik at det du ser som 2 (virtuelle) faktisk kan være 1 HDD (som står i maskinen din) skjønte du det ? Så...uten å faktisk vite dette...ville jeg nok bedt deg om å gå for alternativ B. start > datamaskin > Lokal disk (D) > markere alt + delete det vil forresten bare vanligvis putte tingene i søppelkurven, så du må inn og tømme den etter. Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 PCen er bygd fra komplett, og jeg vet at det er 2 fysiske harddisker. Det er den uten operativsystem jeg skal tømme. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 PCen er bygd fra komplett, og jeg vet at det er 2 fysiske harddisker. Det er den uten operativsystem jeg skal tømme. Vel hvis du er sikker...så kan du velge det alternativet du vil, formater sletter alt som ligger på den harddisken,MEN! absolutt alt forsvinner da. Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Har ikke noen programmer som er livsviktig for datamaskinen. Stort sett bare spill og diverse programmer.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har ikke noen programmer som er livsviktig for datamaskinen. Stort sett bare spill og diverse programmer.. There you go then. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå